Skip to main content

Συνεργασία της LG με την Microsoft στα συστήματα ψυχαγωγίας αυτοκινήτου

H LG Electronics κατασκευάζει συστήματα ψυχαγωγίας αυτοκινήτου σε συνεργασία με την Microsoft.

Όπως ανακοινώθηκε στην CES 2020, η LG θα αξιοποιήσει τις υπηρεσίες Microsoft Azure και AI, ώστε να επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των B2B επαγγελματικών δραστηριοτήτων της.

Πριν από ένα χρόνο, η LG ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη Microsoft για να ενισχύσει και να αναπτύξει περαιτέρω την επιχειρηματική δραστηριότητά της στα συστήματα αυτόνομων οχημάτων και ψυχαγωγίας. Η LG θα επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής των νέων έργων πέρα από τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και περαιτέρω στον κλάδο του εμπορίου.

Η LG έχει στόχο να βελτιώσει τα συστήματα διαχείρισης της, ώστε το σύστημα BECON (Building Energy Control) να μπορεί να διαχειρίζεται και να ελέγχει αποτελεσματικότερα τα συστήματα HVAC (θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού) χρησιμοποιώντας το Azure. Παράλληλα με την επέκταση του συστήματος BECON σε όλο τον κόσμο με την υποστήριξη της Microsoft, η εταιρεία θα αναπτύξει την επόμενη έκδοση του BECON με Azure data και υπηρεσίες hybrid cloud + AI.

Η ενσωμάτωση του Azure θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη λύση ψυχαγωγίας της LG για μέσα στο όχημα. Αυτό βασίζεται στον δυνατό συνδυασμό της πλατφόρμας webOS Auto της LG και της πλατφόρμας οχημάτων της Microsoft (Microsoft Connected Vehicle Platform) για την επόμενη γενιά συνδεδεμένων οχημάτων. Στην επόμενη έκδοση της webOS Auto, η LG θα προσφέρει διάφορες πρόσθετες εμπειρίες HMI (human machine interface), ειδικά στις περιπτώσεις ψυχαγωγίας εντός του οχήματος και αποδοτικότητας στην εργασία.

Τα συστήματα ψυχαγωγίας της LG θα ενσωματώνουν τεχνολογίες εικονικού προσωπικού βοηθού της LG με τον επιταχυντή εικονικού βοηθού της Microsoft και τους προσωπικούς βοηθούς των αυτοκινητοβιομηχανιών, ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία από το brand και να παρέχουν διάφορες συνδεδεμένες υπηρεσίες στους τελικούς χρήστες. Αυτή η πρωτοποριακή πλατφόρμα λογισμικού HMI έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει τη δημιουργία εσόδων από νέες ψηφιακές υπηρεσίες.