Το Facebook ανακοίνωσε την Τετάρτη πως θα σταματήσει τις συνεργασίες του με αρκετούς μεγάλους «μεσίτες» δεδομένων, οι οποίοι βοηθούν τους διαφημιστές να «στοχεύουν» αποτελεσματικότερα χρήστες του- μία νέα κίνηση «εξιλέωσης», καθώς είναι σε εξέλιξη ακόμα η «θύελλα» γύρω από την υπόθεση της Cambridge Analytica.
H μεγαλύτερη εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο δέχεται ισχυρές πιέσεις για να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τα δεδομένων των χρηστών της μετά την αποκάλυψη πως τα δεδομένα 50 εκατ. χρηστών του Facebook κατέληξαν στα χέρια της Cambridge Analytica, η οποία ειδικεύεται στη δημιουργία προφίλ ψηφοφόρων για στοχευμένες προεκλογικές εκστρατείες.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης μια σειρά αλλαγών στις ρυθμίσεις ελέγχου προσωπικών δεδομένων, δίνοντας μεγαλύτερο έλεγχο στους χρήστες πάνω στα δεδομένα τους.
Όπως σημειώνει το Reuters, το Facebook εδώ και χρόνια παρέχει στους διαφημιστές την επιλογή «στόχευσης» των διαφημίσεών τους με βάση δεδομένα που συλλέγονται από εταιρείες όπως η Acxiom Corp και η Experian PLC. Το εργαλείο αυτό χρησιμοποιείται ευρύτατα για διαφημίσεις σε κάποιες κατηγορίες όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, τα πολυτελή αγαθά κ.α.
«Αν και πρόκειται για κοινή πρακτική στη βιομηχανία, πιστεύουμε πως αυτό το βήμα…θα βοηθήσει στη βελτίωση της ιδιωτικότητας των χρηστών στο Facebook» είπε ο Γκράχαμ Μαντ, διευθυντής μάρκετινγκ προϊόντων, σε σχετική δήλωσή του.