Σε άνθηση βρίσκεται μια νέα τουριστική βιομηχανία, αυτή της χρήσης βαθυσκαφών για να κάνει κάποιος μικρότερες ή μεγαλύτερες σε χρονική διάρκεια και βάθη βόλτες κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Το τραγικό δυστύχημα με το βαθυσκάφος Titan που καταστράφηκε καθώς κατευθυνόταν με τους επιβάτες του στο ναυάγιο του Τιτανικού πάγωσε την κοινότητα αυτής της νέας βιομηχανίας αλλά όπως φαίνεται ο κλάδος κάνει την επανεκκίνηση του.
Η αμερικανική εταιρεία Triton παρουσίασε το Triton 660 AVA, ένα εντυπωσιακό σε σχεδιασμό και τεχνικά χαρακτηριστικά βαθυσκάφος. Το σκάφος έχει κατασκευαστεί για να πραγματοποιεί πλήρως ψυχαγωγικές υποβρύχιες βόλτες αφού δεν κατεβαίνει σε πολύ μεγάλα βάθη (μέχρι 200 μέτρα κάτω από το νερό) και προσφέρει στους επιβάτες του μια σειρά από πολυτελείς ανέσεις όπως να απολαμβάνουν ένα δείπνο πίνοντας κάποιο ποτό από την κάβα που υπάρχει στο σκάφος η οποία διαθέτει ακόμη και σαμπάνια με στόχο να χρησιμοποιείται για να πραγματοποιούνται σε αυτό προτάσεις γάμου.
Η εταιρεία λέει ότι το σκάφος μπορεί να τροποποιείται έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες των επιβατών του αν αυτοί έχουν επιλέξει να κάνουν μια απλά βόλτα για να δουν τον υποθαλάσσιο κόσμο, αν έχουν κάνει μια βόλτα στην οποία θα γευματίσουν, αν θέλουν να κάνουν εξερεύνηση, αν θέλουν κάποια πιο extreme δραστηριότητα κλπ. Η εταιρεία λέει ότι μπορεί να μετατρέψει την καμπίνα του βαθυσκάφους ακόμη και σε μίνι καζίνο αν κάτι τέτοιο ζητηθεί από τους πελάτες της.
Καινοτομία και πολυτέλεια
Η καμπίνα του βαθυσκάφους διαθέτει άνετα δερμάτινα καθίσματα, ενσωματωμένο ατμοσφαιρικό φωτισμό και ηχοσύστημα surround, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να απολαμβάνουν μουσική που ταιριάζει με τη βαθιά θάλασσα. Ο θόλος του σκάφους αποτελείται από ένα μείγμα ακρυλικών που εκκρεμεί για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την ποιότητα και το επίπεδο ασφάλειας που παρέχει.
Το Triton 660 AVA συνοδεύεται επίσης από έναν νέο και βελτιωμένο σύστημα λειτουργίας που αποτελείται από συμβατικό πιλοτήριο αλλά και ένα χειριστήριο που ονομάζεται Hammerhead που επιτρέπει τον ασύρματο έλεγχο του υποβρυχίου από οποιοδήποτε κάθισμα μέσα στην καμπίνα. Έτσι, ο πιλότος θα μπορούσε να κινηθεί μέσα στο υποβρύχιο ενώ εξακολουθεί να το χειρίζεται, ή μπορεί ακόμη και να παραδώσει τον έλεγχο του υποβρυχίου σε έναν επιβάτη. Η εταιρεία λέει πώς τα συστήματα και τα επίπεδα ασφαλείας του βαθυσκάφους έχουν ελεγχθεί και πιστοποιηθεί από ανεξάρτητο φορέα.
Naftemporiki.gr