Τα τελευταία χρόνια ανθεί η βιομηχανία των γιοτ τόσο με τη δημιουργία σκαφών που χαρακτηρίζονται από τις πολύ μεγάλες τους διαστάσεις και τις αναρίθμητες ανέσεις και υπηρεσίες που προσφέρουν σε ιδιοκτήτες και επιβάτες όσο και από τα νέας γενιάς φιλικά στο περιβάλλον σκάφη αναψυχής με τα οποία οι κάτοχοι τους μπορούν να κινούνται με άνεση και ασφάλεια σε κάθε γωνιά του πλανήτη ακόμη και στις πολικές περιοχές.
Η αυστριακή εταιρεία Migaloo αποφάσισε να προσφέρει μια εντελώς ξεχωριστή εμπειρία σε όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα γιοτ δίνοντας τους την ευκαιρία να ταξιδεύουν κάτω από το νερό απολαμβάνοντας την εντυπωσιακή θέα του «σιωπηλού κόσμου» όπως τον αποκαλούσε ο κορυφαίος ωκεανογράφος και εξερευνητής των βυθών Ζακ-Υβ Κουστώ.
Η εταιρεία παρουσίασε τα σχέδια του σκάφους που ονομάζεται Migaloo 5 το οποίο θα μπορεί να καταδύεται σε βάθη περίπου 250 μέτρων κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. «Στόχος μας είναι οραματιστές δισεκατομμυριούχοι με ή χωρίς υπάρχουσα εμπειρία σε σούπερ γιοτ που έχουν εξαιρετικές απαιτήσεις για αποκλειστικότητα, ασφάλεια, περιπέτεια ή εμπειρίες» αναφέρει ο Κρίστιαν Γκάμπολντ διευθύνων σύμβουλος της Migaloo η οποία διαρρέει ότι είναι σε συζητήσεις με ενδιαφερόμενους που θα ήθελαν να αποκτήσουν αυτό το σκάφος το οποίο μπορεί να κινείται και με συμβατικό τρόπο στην επιφάνεια της θάλασσας και μάλιστα όταν γίνεται αυτό κάνουν την εμφάνιση τους δύο ενσωματωμένες στο σκάφος πισίνες για χρήση από τους επιβάτες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ενώ υπάρχει επίσης ελικοδρόμιο για να υποδεχτεί το σκάφος επισκέπτες ή για να αποχωρίσουν από αυτό αν χρειαστεί κάτι τέτοιο.
Φυσικά το εσωτερικό του υποβρυχίου είναι πολυτελές με όλων των ειδών του χώρους και ανέσεις που υπάρχουν και σε ένα συμβατικό γιοτ. Εννοείται επίσης ότι οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν τη θέα του υποβρύχιου κόσμου όχι από μικρά φινιστρίνια αλλά από μεγάλα παράθυρα. Το σκάφος έχει μήκος 180 μέτρων, μπορεί να ταξιδεύει κάτω από το νερό χωρίς ανεφοδιασμό για τέσσερις εβδομάδες και μπορεί να φιλοξενήσει 20 επιβάτες και πλήρωμα 40 ατόμων. Το κόστος για να το αποκτήσει κάποιος βρίσκεται στα 2,3 δισ. δολάρια.
Naftemporiki.gr