Ο μεγάλος αντίπαλος του Twitter είναι εδώ. Το Threads της Μeta – μία εφαρμογή άμεσα συνδεόμενη και με το Instagram – μέσα στις πρώτες 7 ώρες λειτουργίας του εξασφάλισε 10 εκατομμύρια χρήστες και έως νωρίς το απόγευμα είχε φτάσει τα 30 εκατ. χρήστες. Η πλατφόρμα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ ακόμη απέχει πολύ βέβαια από τους πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες της πλατφόρμας του Έλον Μασκ, αλλά η εκκίνησή της θεωρείται πολλά υποσχόμενη.
Το μεγάλο ατού του Threads είναι ότι επιτρέπει στους χρήστες να «μεταφέρουν» υφιστάμενους followers και ονόματα λογαριασμών από το Instagram, το οποίο έχει ήδη περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες. «Χρειαζόμαστε μία εφαρμογή δημόσιων συζητήσεων με τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο χρήστες. To Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει, αλλά δεν το έχει πετύχει. Ευχόμαστε να το πετύχουμε εμείς» έγραψε ο Ζάκερμπεργκ στην πρώτη του ανάρτηση στο νέο μέσο.
Αν αναζητήσει κανείς την εφαρμογή Threads στη Google, θα εμφανιστούν πρώτα apps άλλων εταιρειών με το ίδιο όνομα. Το πρόβλημα βέβαια θα το έχουν μάλλον αυτά σε λίγο καιρό και όχι η πλατφόρμα της Meta. Ο χρήστης μπορεί να συνδεθεί στο Threads μόνο μέσω των στοιχείων του στο Instagram – κάτι που σημαίνει ότι αν δεν έχετε ήδη λογαριασμό στην τελευταία πλατφόρμα, θα πρέπει να δημιουργήσετε.
Οι 7 χρήστες του Twitter με εκατομμύρια followers που «τσίμπησαν» με το Threads
Η εμπειρία στο Threads μοιάζει πολύ με εκείνη στο Twitter, αφού έχει τα “κουμπιά” like, repost, reply. Οι αναρτήσεις περιορίζονται στους 500 χαρακτήρες έναντι ορίου 280 χαρακτήρων στο Twitter και μπορούν να περιλαμβάνουν links, φωτογραφίες και βίντεο διάρκειας έως 5 λεπτών. Οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν έως 10 φωτογραφίες σε μία ανάρτηση (όσες και στο Instagram), ενώ το υφιστάμενο όριο στο Twitter είναι 4 φωτογραφίες.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε Apple και Google Android σε περισσότερες από 100 χώρες.
Σε συνέντευξή του στο Verge ο επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων του Instagram, Άνταμ Μοσέρι, σχολίασε πως «προφανώς το Twitter ήταν πρωτοπόρο στον συγκεκριμένο χώρο, αλλά με όλα συμβαίνουν είδαμε μία ευκαιρία να οικοδομήσουμε κάτι που ήταν ανοιχτό και κάτι που ήταν καλό για την κοινότητα που ήδη χρησιμοποιούσε το Instagram».