Κυκλοφορούσαν φήμες για την πρόθεση της Metα, της μητρικής εταιρείας των Facebook, Instagram και WhatsApp, να εκμεταλλευτεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Ελον Μασκ και να δημιουργήσει μια δική της ανταγωνιστική στο Twitter πλατφόρμα.
H Λία Χάμπερμαν, ειδικός στο ψηφιακό media marketing, υποστηρίζει ότι έχει στην κατοχή της διάφορα στοιχεία για αυτή την πλατφόρμα την οποία χαρακτηρίζει εφαρμογή. Όπως λέει η Χάμπερμαν πρόκειται για μια εφαρμογή που θα πάρει στοιχεία από τη φιλοσοφία του Instagram και θα προσπαθήσει να ανταγωνιστεί το Twitter αποσπώντας από εκεί χρήστες.
https://twitter.com/liahaberman/status/1659554612121309184?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1659555871565946882%7Ctwgr%5E0a4895d97359ebd0e481ea37f4f9946b02f02bec%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.engadget.com%2Fmetas-rumored-twitter-competitor-could-launch-as-early-as-next-month-181625616.html
Όπως φαίνεται η νέα εφαρμογή έχει σχεδιαστεί πάνω στο Instagram. Πρόκειται για μια αποκεντρωμένη εφαρμογή που από ότι λέγεται θα λειτουργεί με τις τρέχουσες παραμέτρους του Instagram, όπως ονόματα χρήστη και κωδικούς πρόσβασης. Επομένω εάν έχετε ήδη λογαριασμό στο Instagram θα πρέπει να μπορείτε να εγγραφείτε απευθείας και να συγχρονίζεστε αυτόματα με τους τρέχοντες ακολούθους σας. Διάφορα προσωπικά σας δεδομένα όπως το βιογραφικό σας κ.α. θα μπορούν να μεταφερθούν από το Instagram στη νέα πλατφόρμα.
Η Haberman λέει ότι ακόμη και αποκλεισμένοι λογαριασμοί στο Instagram καθώς και κρυφές λέξεις μεταφέρονται στη νέα πλατφόρμα. Κάποιος από τα μέλη της ομάδας που αναπτύσσει τη νέα πλατφόρμα τη χαρακτήρισε «To Instagram των σκέψεων σας». H Χάμπερμαν λέει πώς είναι πιθανό η νέα πλατφόρμα να κάνει ντεμπούτο σε ένα μήνα, στα τέλη Ιουνίου.
Naftemporiki.gr