Ο δισεκατομμυριούχος Μαρκ Κιούμπαν πιστεύει ότι τα chatbots της τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT της Open AΙ είναι κάτι ανάλογο με τo ντεμπούτο της HTML τις πρώτες ημέρες του Διαδικτύου. Αλλά αυτό ο αντίκτυπός τους θα είναι τελικά ακόμη πιο ισχυρός: «πέρα από κάθε τι άλλο έχουμε δει έως τώρα», όπως ο ίδιος δήλωσε στο CNBC.
Την περασμένη Δευτέρα ο Κιούμπαν σε ανάρτησή του στο Twitter έγραψε για το ντεμπούτο της HTML: «Όλοι γνώριζαν ότι θα έχει ισχυρό αντίκτυπο, αλλά το κάναμε να μοιάζει πολύ πιο περίπλοκο από ο,τι ήταν». Η HTML (Γλώσσα Σήμανσης Υπερκειμένου) είναι η κύρια γλώσσα σήμανσης για τις ιστοσελίδες, με τα στοιχεία της να είναι τα «δομικά υλικά» ενός ιστότοπου.
Introduction of ChatGPT is so similar to HTML and the Internet early days. Everyone knew it would be impactful but we made it seem far more complicated that it was. Any kid that learned html and built websites for businesses was considered a tech genius. It’s the same with…
— Mark Cuban (@mcuban) May 1, 2023
Όταν το Διαδίκτυο άρχισε να γίνεται δημοφιλές στη δεκαετία του 1990 «κάθε παιδί που μάθαινε html και μπορούσε να δημιουργήσει ιστοσελίδες για επιχειρήσεις αντιμετωπιζόταν ως ιδιοφυία της τεχνολογίας» πρόσθεσε ο Κιούμπαν.
Πλέον μπορεί κανείς εύκολα να βρει δωρεάν προγράμματα εκμάθησης HTML, η οποία θεωρείται από πολλούς η εισαγωγή στον προγραμματισμό.
Πώς μπήκε η generative AI στη ζωή μας
Το ChatGPT εξασφάλισε 100 εκατ. μηνιαίους χρήστες μέσα στους δύο πρώτους μήνες από την κυκλοφορία του. Κέρδισε έτσι το τίτλο της ταχύτερα αναπτυσσόμενης εφαρμογής στην ιστορία, σύμφωνα με τη UBS.
Καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι εξοικοιώνονται με τα chatbots, ο Κιούμπαν πιστεύει ότι «θα εξελιχθεί από κάτι που θεωρείται δύσκολο σε κάτι που θα αναγνωρίζεται ως θεμελιώδες και θα χρησιμοποιείται από τον καθένα».
Ωστόσο πιστεύει πως κάτι λείπει από τη σημερινή συζήτηση για την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης. Καθώς οι εταιρείες είτε επενδύουν σε τεράστια γλωσσικά μοντέλα (LLM) όπως το ChatGPT είτε δημιουργούν τα δικά τους, θα πρέπει να αρχίσουν να διαφοροποιούν το ένα από το άλλο. «Δεν μπορούν όλα να δίνουν τις ίδιες απαντήσεις. Δεν μπορούν όλα να έχουν την ίδια εξειδίκευση. Και δεν μπορούν να έχουν την ίδια αξία για διαφορετικούς τύπους χρηστών» εξήγησε στο CNBC.