Το Big Bang που προκάλεσε η εμφάνιση του προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT συνεχίζεται και δημιουργεί καθημερινά νέες συνθήκες και δεδομένα στη βιομηχανία της τεχνολογίας αλλά και στην καθημερινή ζωή του σύγχρονου ανθρώπου. Καθημερινά κάνουν την εμφάνιση τους νέες και ολοένα και πιο εντυπωσιακές όσο και απρόσμενες σε πολλές περιπτώσεις εφαρμογές που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη πολλές εκ των οποίων έρχονται να υποκαταστήσουν με άμεσο τρόπο την ανθρώπινη παρουσία.
Η τελευταία τέτοιου είδους εφαρμογή έρχεται από τον αμερικανικό κολοσσό ένδυσης Levi’s που ανακοίνωσε ότι από εδώ και πέρα θα χρησιμοποιεί άβαταρ προϊόν τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης που θα φορούν και θα διαφημίζουν τα ρούχα της εταιρείας. Σύμφωνα με τα στελέχη της Levi’s τα άβαταρ τεχνητής νοημοσύνης θα κάνουν την εμφάνιση τους εντός του 2023 και θα έχουν διαφόρων ειδών σωματότυπους, ηλικία και χρώμα δέρματος ώστε να απευθύνονται στο μέγιστο δυνατό αριθμό πελατών που θα μπορούν να δουν τα ρούχα της εταιρείας σε μοντέλα που έχουν κοινά εμφανισιακά χαρακτηριστικά με αυτούς. «Η τεχνητή νοημοσύνη πιθανότατα δεν θα αντικαταστήσει ποτέ πλήρως τα ανθρώπινα μοντέλα για την εταιρεία, αλλά η προσφορά μιας σειράς ψηφιακών μοντέλων θα δημιουργήσει μια πιο προσωπική και περιεκτική εμπειρία αγορών προσφέροντας μια νέα εμπειρία στους πελάτες μας» δηλώνει η δρ. Έϊμι Γκέρσκοφ Μπόουλς επικεφαλής του τμήματος ψηφιακών και ανερχόμενων τεχνολογιών της Levi’s.
H εταιρεία συνεργάστηκε με το στούντιο ψηφιακής μόδας Lalaland.ai που εδρεύει στην Ολλανδία και αναπτύσσει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για χρήση στη βιομηχανία της μόδας.