Την στιγμή που η Ελλάδα βιώνει μια πρωτοφανή σιδηροδρομική κρίση μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών στον υπόλοιπο κόσμο ο σιδηροδρομικός τομέας κάνει άλματα προόδου. Μια σειρά από νέες τεχνολογίες επιτρέπουν την κατασκευή διαφόρων ειδών τρένα που κινούνται με πολύ μεγάλες ταχύτητες μειώνοντας πολύ τους χρόνους των ταξιδιών προσφέροντας παράλληλα ιδανικές συνθήκες στους επιβάτες αλλά και το περιβάλλον αφού αυτή η νέα γενιά τρένων δεν εκπέμπουν ρύπους.
Η τελευταία εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα είναι η ανακοίνωση του αμερικανικού κολοσσού κατασκευής τρένων Brightline ότι ξεκινά τις επόμενες μέρες για λογαριασμό της πολιτείας της Καλιφόρνια την κατασκευή ενός νέου φιλικού στο περιβάλλον ηλεκτροκίνητου τρένου που θα αναπτύσσει ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Η επένδυση συνολικού κόστους 35 δισ. δολαρίων αφορά και την ανάπτυξη της απαραίτητης σιδηροδρομικής υποδομής που απαιτείται για να λειτουργεί το τρένο αυτό.
Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον προγραμματισμό το τρένο που θα μπορεί να μεταφέρει 1,200 επιβάτες θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του το 2027. Σε πρώτη φάση το τρένο αυτό θα μεταφέρει επιβάτες από την πόλη Σαν Μπερναντίνο στη Νότιο Καλιφόρνια στο Λας Βέγκας (απόσταση περίπου 350 χλμ.) και στη συνέχεια το τρένο θα ενώνει το Λος Άντζελες με την Μέκκα του τζόγου και της ψυχαγωγίας. Η εταιρεία εκτιμά ότι το τρένο θα χρησιμοποιούν ετησίως τουλάχιστον 12 εκατ. επιβάτες.
Naftemporiki.gr