Τις συνέπειες της άστοχης ανακοίνωσης του περασμένου μήνα για την μηχανή τεχνητής νοημοσύνης Bard αντιμετωπίζουν τα στελέχη της Google, ενώ προσπαθούν να καθαρίσουν το χάος, χωρίς να αποφεύγουν βέβαια την σύγχυση στο εργατικό δυναμικό.
Όπως γνωστοποίησε το CNBC, σε μια συνάντηση όλων των εργαζομένων την Πέμπτη, τα στελέχη απάντησαν σε ερωτήσεις από το Dory, το εσωτερικό φόρουμ της εταιρείας, με τα περισσότερα από τα θέματα με την υψηλότερη βαθμολογία να σχετίζονται με τις προτεραιότητες γύρω από το Bard, σύμφωνα με το ηχητικό υλικό που εξασφάλισε το CNBC. Πρόκειται για την πρώτη συνάντηση σε ολόκληρη την εταιρεία από τότε που οι εργαζόμενοι της Google άσκησαν κριτική στην ηγεσία, και κυρίως στον CEO Sundar Pichai, για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε την ανακοίνωση της Bard, του ανταγωνιστή της Google στο ChatGPT.
Τι σηματοδοτεί η «βουτιά» της Alphabet
Η Wall Street έχει «τιμωρήσει» τη μητρική της Google, Alphabet, για την ανάπτυξη της Bard, ωθώντας τη μετοχή σε χαμηλότερα επίπεδα λόγω της ανησυχίας ότι η βασική μηχανή αναζήτησης της εταιρείας κινδυνεύει να εκτοπιστεί, καθώς οι καταναλωτές τελικά στρέφονται σε απαντήσεις με τεχνητή νοημοσύνη που επιτρέπουν πιο διαλογικές και δημιουργικές απαντήσεις. Οι υπάλληλοι χαρακτήρισαν την αρχική δημόσια παρουσίαση της Google «βιαστική» και «όχι τόσο Google».
Ο Jack Krawczyk, επικεφαλής του προϊόντος Bard, έκανε το ντεμπούτο του σε όλους τους εργαζόμενους την Πέμπτη και απάντησε στην ακόλουθη ερώτηση της Dory, την οποία είδε το CNBC. «Το Bard και το ChatGPT είναι μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, όχι μοντέλα γνώσης. Είναι πολύ καλά στο να παράγουν κείμενο που ακούγεται σαν ανθρώπινο, δεν είναι καλά στο να διασφαλίζουν ότι το κείμενό τους βασίζεται σε γεγονότα. Γιατί πιστεύουμε ότι η μεγάλη πρώτη εφαρμογή θα πρέπει να είναι η Αναζήτηση, η οποία στην καρδιά της αφορά την εύρεση αληθινών πληροφοριών;».
Ο Krawczyk απάντησε αμέσως λέγοντας: «Θέλω να είμαι πολύ σαφής: η Bard δεν είναι αναζήτηση». «Είναι ένα πείραμα που είναι μια συνεργατική υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης για την οποία μιλήσαμε», δήλωσε ο Krawczyk. «Η μαγεία που ανακαλύπτουμε κατά τη χρήση του προϊόντος είναι πραγματικά γύρω από το να είναι αυτός ο δημιουργικός σύντροφος που θα σας βοηθήσει να γίνετε ο σπινθήρας της φαντασίας, να εξερευνήσετε την περιέργειά σας κ.λπ.». Ωστόσο, ο Krawczyk έσπευσε να συνεχίσει λέγοντας: «Δεν μπορούμε να εμποδίσουμε τους χρήστες να προσπαθήσουν να το χρησιμοποιήσουν σαν αναζήτηση».
Η προσπάθεια διαχωρισμού της Bard από την αναζήτηση φάνηκε να σηματοδοτεί μια στροφή στην αρχική στρατηγική, με βάση τα όσα είπαν οι εργαζόμενοι στο CNBC και τα εσωτερικά υπομνήματα που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες εβδομάδες. Στην πορεία προς την ανακοίνωση της Bard, στελέχη της Google επανειλημμένα δήλωσαν ότι η τεχνολογία που ανέπτυσσε εσωτερικά θα μπορούσε να ενσωματωθεί στην αναζήτηση.
naftemporiki.gr