Ρεκόρ κατέγραψε το ChatGPT, το δημοφιλές chatbot της OpenAI, το οποίο εκτιμάται ότι έφτασε τα 100 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες τον Ιανουάριο, μόλις δύο μήνες μετά την κυκλοφορία του. Κατ’ επέκταση αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη καταναλωτική εφαρμογή στην ιστορία, σύμφωνα με μελέτη της UBS την Τετάρτη.
Η μελέτη, η οποία επικαλείται, σύμφωνα με το Reuters, στοιχεία από την εταιρεία αναλύσεων Similar Web, αναφέρει ότι περίπου 13 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες χρησιμοποίησαν το ChatGPT ανά ημέρα τον Ιανουάριο, υπερδιπλάσια από τα επίπεδα του Δεκεμβρίου.
«Στα 20 χρόνια που παρακολουθούμε τον χώρο του διαδικτύου, δεν μπορούμε να θυμηθούμε μια ταχύτερη άνοδο σε μια καταναλωτική διαδικτυακή εφαρμογή», έγραψαν οι αναλυτές της UBS στο σημείωμα.
Η Similar Web δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα του πρακτορείου Reuters για επιβεβαίωση των στοιχείων. Η OpenAI, μια ιδιωτική εταιρεία που υποστηρίζεται από τη Microsoft Corp (MSFT.O), λάνσαρε το ChatGPT στα τέλη Νοεμβρίου.
Ξεπέρασε δημοφιλή social media
Το TikTok χρειάστηκε περίπου εννέα μήνες μετά το παγκόσμιο λανσάρισμά του για να προσθέσει 100 εκατομμύρια χρήστες και το Instagram 2-1/2 χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της Sensor Tower.
Η χρήση του ChatGPT είναι προς το παρόν δωρεάν. Η εταιρεία ξεκίνησε την Πέμπτη μια συνδρομή 20 δολαρίων το μήνα που παρέχει πιο σταθερή και ταχύτερη υπηρεσία, καθώς και την ευκαιρία να δοκιμάσετε πρώτα τα νέα χαρακτηριστικά. Οι αναλυτές πιστεύουν ότι το viral λανσάρισμα του ChatGPT θα δώσει στην OpenAI ένα πλεονέκτημα πρώτης κίνησης έναντι άλλων εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης. Η αυξανόμενη χρήση, ενώ προσθέτει ένα σημαντικό ποσό υπολογιστικού κόστους, έχει επίσης προσφέρει πολύτιμη ανατροφοδότηση για να βοηθήσει στην εκπαίδευση των απαντήσεων του chatbot.
Το εργαλείο έχει επίσης εγείρει αμφιβολίες σχετικά με την ακαδημαϊκή αναξιοπιστία και την παραπληροφόρηση. Τον περασμένο μήνα, η Microsoft ανακοίνωσε άλλη μια επένδυση πολλών δισεκατομμυρίων στην OpenAI με τη μορφή μετρητών και πίστωσης cloud.
naftemporiki.gr