Σε θεαματικό ράλι επιδόθηκε η μετοιχή του digital μιντιακού ομίλου BuzzFeed, που ανακοίνωσε ότι θα αξιοποιήσει στο έπακρο περιοχόμενο με την υπογραφή της… τεχνητής νοημοσύνης. Στη συνεδρίαση της Πέμπτης ενισχύθηκε έως και 203%, στα 2,88 δολάρια. Σύμφωνα με το Forbes η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το ChatGPT για την παραγωγή εξειδικευμένου περιεχομένου για το site, συμπεριλαμβανομένων κουίζ. Η απόφαση προκαλεί φρενίτιδα στον επενδυτικό κόσμο. αλλά και έντονο προβληματισμό στους εργαζομένους. Μόλις πριν από έναν μήνα η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι θα μειώσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 12%.
«Το 2023 θα δείτε εμπνευσμένο από την τεχνητή νοημοσύνη περιεχόμενο να μετακινείται από το στάδιο του R&D στον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας, ενισχύοντας την μπειρία των κουίζ, παρέχοντας υλικό για brainstorming και εξατομικεύοντας το περιεχόμενο για το κοινό μας» γράφει ο διευθύνων σύμβουλος του BuzzFeed, Τζόνα Περέτι, σε υπόμνημα προς τους υπαλλήλους. «Η δημιουργική διαδικασία θα γίνεται όλο και περισσότερο υποβοηθούμενη από την τεχνητή νοημοσύνη και θα υποστηρίζεται από την τεχνολογία», σημειώνει ο Περέτι στο υπόμνημα, σύμφωνα με το Reuters.
Σε άλλο απόσπασμα που δημοσιεύει το Variety, ο CEO του BuzzFeed, αναφέρει: «Εάν τα τελευταία 15 χρόνια του Διαδικτύου έχουν οριστεί από αλγοριθμικές ροές που επιμελούνται και προτείνουν περιεχόμενο, τα επόμενα 15 χρόνια θα οριστούν από την τεχνητή νοημοσύνη και τα δεδομένα που βοηθούν στη δημιουργία, την εξατομίκευση και την εμψύχωση του ίδιου του περιεχομένου… βλέπουμε ότι οι ανακαλύψεις στην τεχνητή νοημοσύνη ανοίγουν μια νέα εποχή που θα επιτρέψει στους ανθρώπους να εκμεταλλευτούν τη δημιουργικότητα με νέους τρόπους με ατελείωτες ευκαιρίες και εφαρμογές για καλό σκοπό. Στον χώρο των εκδόσεων, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ωφελήσει τόσο τους δημιουργούς περιεχομένου όσο και το κοινό, εμπνέοντας νέες ιδέες και προσκαλώντας τα μέλη του κοινού να συνδημιουργήσουν εξατομικευμένο περιεχόμενο».
ChatGPT, πότε θα γίνουν εκλογές στην Ελλάδα; Συνέντευξη με ένα chatbot
Δεν είναι η πρώτη χρήση ΑΙ για άρθρα
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του The Byte ο ιστότοπος πολυμέσων CNET έχει χρησιμοποιήσει τεχνολογία AI για άρθρα που έφεραν την υπογραφή «CNET Money Staff». Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργήθηκε από πόρους του CNET και χρησιμοποιήθηκε μόνο για έναν πολύ μικρό αριθμό αναρτήσεων προτού η ανθρώπινη επίβλεψη εντοπίσει σημαντικές ανακρίβειες γεγονότων, λάθη και λογοκλοπή περιεχομένου, αναφέρεται στο παρελθόν.
Εν τω μεταξύ, το BuzzFeed υπέγραψε πολυετή συμφωνία με τη μητρική εταιρεία του Facebook, τη Meta, για τη δημιουργία περιεχομένου. Η NASDAQ αναφέρει ότι η συμφωνία αποτιμάται στα 10 εκατομμύρια δολάρια. «Οι επενδυτές στρέφονται προς την τεχνητή νοημοσύνη», σχολιάζει στο Forbes Τόνι Γουόν, στέλεχος της Reach Capital. Αλλά πολλοί δεν είναι τόσο ενθουσιασμένοι με το τι μπορεί να δημιουργήσει το OpenAI.
Χτυποκάρδια στα θρανία
Το ChatGPT έχει αγκαλιαστεί με ενθουσιασμό από τους μαθητές, ενώ δημιουργεί παλιρροϊκά κύματα δυσπιστίας και ανησυχίας μεταξύ των εκπαιδευτικών. Οι δάσκαλοι βλέπουν τη δυνατότητα για λογοκλοπή ως μόνο μια πιθανή απειλή, για να μην αναφέρουμε την καθαρή αποφυγή της μάθησης, με το ChatGPT. Επειδή δεν χρειάζεται να εξετάσετε τις αποχρώσεις του Thomas Hardy ή του Coleridge, όταν μπορείτε απλώς να ζητήσετε από ένα AI να δημιουργήσει το δοκίμιό σας σχετικά με αυτά (και άλλα) θέματα. Για να είμαστε δίκαιοι, ένας δάσκαλος θα μπορούσε επίσης να ζητήσει από το ChatGPT να δημιουργήσει τις ερωτήσεις για τεστ.
Οι περιορισμοί του λογισμικού εξασθενούν καθημερινά, καθώς ο κινητήρας συνεχίζει να αφομοιώνει όλο και μεγαλύτερες ποσότητες δεδομένων. Το πιο ισχυρό chatbot του κόσμου εισέρχεται στην πιο ανθρώπινη δουλειά: τη μάθηση και τη δημιουργία.