Λίγα μόλις 24ωρα μετά την κυκλοφορία των έξυπνων γυαλιών που φέρουν την υπογραφή της Facebook και της Ray-Ban η Xiaomi παρουσίασε το δικό της αντίστοιχο προϊόν δείχνοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα νέο τομέα ανταγωνισμού στη βιομηχανία της τεχνολογίας.
Το ζευγάρι γυαλιών της Xiaomi δεν «πατά» στον τομέα του σχεδιασμού και της αισθητικής πάνω σε κάποιο μοντέλο γυαλιών που κυκλοφορεί στην αγορά όπως τα γυαλιά της Facebook και ακολουθεί πιο κλασικά μοτίβα. Το ζευγάρι γυαλιών της Xiaomi ζυγίζει μόλις 28 γραμμάρια και αποτελείται από 497 διαφορετικά μέρη ανάμεσα στα οποία μικροσκοπικούς αισθητήρες και επικοινωνιακά συστήματα που σύμφωνα με την εταιρεία τα καθιστά «κάτι περισσότερο από μια δευτερεύουσα οθόνη».
Η βασική διαφορά των γυαλιών της Xiaomi από αυτά της Facebook είναι ότι χρήστες των γυαλιών μπορούν να βλέπουν γραφικές απεικονίσεις επαυξημένης πραγματικότητας χωρίς να χάνουν την οπτική τους επαφή με το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται ή κινούνται. Ο χρήστης των γυαλιών μπορεί να καταγράφει φωτογραφίες και βίντεο τα οποία να μοιράζεται στα social media. Θα μπορεί να βλέπει μπροστά στα μάτια του κάθε είδους μηνύματα και ειδοποιήσεις και να πραγματοποιεί τηλεφωνικές κλήσεις.
Τα γυαλιά δείχνουν στον χρήστη τους τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει για να φτάσει στον προορισμό του. Τα γυαλιά ενσωματώνουν τεχνολογία MicroLED που έχει καλύτερη απόδοση εικόνων αλλά και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από την τεχνολογία OLED. Η Xiaomi δεν έκανε ακόμη γνωστή την ημερομηνία κυκλοφορίας των έξυπνων γυαλιών της ούτε την τιμή τους.