Με χρυσά γράμματα στην ιστορία της Formula 1 έγραψε το όνομά του ο Κίμι Ραϊκόνεν.
Ο πολύπειρος οδηγός, στα 40 του χρόνια, έμελλε να γίνει ο κορυφαίος όλων εποχών σε συμπληρωμένους γύρους στην καριέρα του.
Στον 32ο γύρο του επετειακού γκραν πρι του Σίλβερστοουν (70 χρόνια από τον πρώτο αγώνα της F1), στο οποίο νικητής ήταν ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull, ο Iceman έφτασε τους 16826, με αποτέλεσμα να προσπεράσει τον σπουδαίο Μίκαελ Σουμάχερ (16825 συμπληρωμένους γύρους) και να γίνει ο πρώτος στην ιστορία της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε μια κατηγορία που δείχνει το ταλέντο, τη συνέπεια, τη συνέχεια και την τεράστια κλάση του.
Ο Ράικονεν έχει κατακτήσει ένα πρωτάθλημα οδηγών, το 2007, ενώ μετρά 21 νίκες, 103 πόντιουμς, 1859 πόντους, 18 pole positions και 46 ταχύτερους γύρους σε μια καριέρα που ξεκίνησε το 2001 από το Αυστραλιανό Grand Prix στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.
Στο αγωνιστικό κομμάτι η Red Bull επέλεξε την καλύτερη στρατηγική ελαστικών και ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να κερδίσει στο επετειακό γκραν πρι του Σίλβερστοουν, αφήνοντας στην 2η και 3η θέση τους οδηγούς της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας.
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Μπότας έφυγε ταχύτερα από τον Χάμιλτον, παρά την αρχική επίθεση του κατόχου του τίτλου στον πρώτο γύρο, ενώ εξίσου καλά ξεκίνησε και ο Φερστάπεν, ο οποίος προσπέρασε τον Χούλκενμπεργκ και βρέθηκε στην 3η θέση.
Η στρατηγική των σκληρών ελαστικών που επέλεξε η αυστριακή ομάδα, σε σχέση με τη μέση γόμα της Mercedes, έφερε τον Φερστάπεν στην πρώτη θέση μετά τα pits που μπήκαν τα «ασημένια βέλη».
Ο Χάμιλτον μπήκε στα pits στον 42ο γύρο βάζοντας ξανά σκληρά ελαστικά και βρέθηκε πίσω από τον Λεκλέρκ, ο οποίος έχοντας νικήσει την Racing Point ανέβηκε στην 3η θέση. Ωστόσο, ο Βρετανός δεν το έβαλε κάτω και με πιο φρέσκα ελαστικά πέρασε μπροστά από τον Μονεγάσκο κερδίζοντας μία θέση στο βάθρο.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής πίεσε ακόμη περισσότερο και εφόσον πήρε το “οκ” από την ομάδα του μονομάχησε με τον Μπότας περνώντας τόν στην 2η θέση.