Η Μίλαν ανακοίνωσε τον διορισμό της Φραντσέσκα Μοντίνι ως Chief Brand Officer. Αναφέροντας απευθείας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο Τζόρτζιο Φουρλάνι, θα είναι υπεύθυνη για τα τμήματα μάρκετινγκ, branding, επικοινωνίας, περιεχομένου και ψηφιακής τεχνολογίας.
Χάρη στην εκτεταμένη διεθνή εμπειρία που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής σταδιοδρομίας της, η Μοντίνι θα συμβάλει στην ενίσχυση της φίρμας σε παγκόσμιο επίπεδο και στην ανάπτυξη της διεθνούς βάσης φιλάθλων της Μίλαν.
Πριν ενταχθεί στους Λομβαρδούς, το νέο στέλεχος εργάστηκε σε πολλές αγορές που θεωρούνται στρατηγικές από τον σύλλογο των «Ροσονέρι»: από την Ευρώπη έως τη Μέση Ανατολή, μέχρι τις Ηνωμένες Πολιτείες για γνωστές παγκόσμιες μάρκες.
Τέτοιες ήταν οι Nokia, Nike, Ford, Jeep και η Ferrari, όπου, από το 2017, ανέλαβε ρόλους αυξανόμενης ευθύνης, μέχρι τον διορισμό της ως Chief Communications Officer.
Η Μοντίνι είναι κάτοχος πτυχίου Εταιρικής Επικοινωνίας από το Πανεπιστήμιο της Ρώμης La Sapienza και του Ferrari Corporate Executive MBA από το Business School της Μπολόνια.
naftemporiki.gr