Skip to main content

Η Ρεάλ θα ντύνεται με Louis Vuitton

REUTERS/Violeta Santos Moura

Οι «Μπλάνκος» είναι έτοιμοι να υπογράψουν άλλη μια σημαντική εμπορική συμφωνία και να αποχαιρετήσουν τη συνεργασία με τον ιταλικό οίκο μόδας Zegna

Μια συνεργασία κορυφαίου επιπέδου ετοιμάζεται να κάνει την άφιξή της στον κόσμο του ποδοσφαίρου.

Σύμφωνα με την ισπανική ιστοσελίδα Relevo, η Louis Vuitton θα είναι η επόμενη μάρκα πολυτελείας που θα ντύσει τη Ρεάλ Μαδρίτης εκτός γηπέδου, στη διάρκεια των επίσημων ταξιδιών των παικτών για να παίξουν αγώνες.

Από τη μια πλευρά η οικογένεια Αρνό -ιδρυτής του κολοσσού LVMH (της οποίας είναι μέρος η Louis Vuitton)- από την άλλη η Ρεάλ Μαδρίτης, ο σημαντικότερος ποδοσφαιρικός σύλλογος στον κόσμο και ο πρώτος που κατέγραψε έσοδα άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ.

Η γαλλική φίρμα θα διαδεχθεί τον Zegna, τον ιταλικό οίκο που ντύνει τους παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης από το 2022. Στην ιστοσελίδα της Ρεάλ, ο Zegna συνεχίζει να αναφέρεται ως η εταιρεία μόδας που είναι υπεύθυνη για τα ταξιδιωτικά ρούχα και θα είναι μέχρι το τέλος της σεζόν.

Στη συνεργασία τους μιλούν για κοινές αξίες κομψότητας, τις οποίες σκοπεύουν να δείξουν με τα ρούχα που φοράνε ο Μπαπέ, ο Βινίσιους, ο Μπέλινγχαμ και όλοι οι άλλοι παίκτες σε κάθε πτήση: παπούτσια, παντελόνια, πουλόβερ και τζάκετ, με τις χαρακτηριστικές πορτοκαλί ρίγες του Zegna.

«Το πιο σημαντικό κλαμπ στον κόσμο και η κορυφαία μάρκα στα ανδρικά ρούχα», αναφέρει το σλόγκαν.

Τώρα, μια αλλαγή στη γραμμή της Ρεάλ Μαδρίτης, η οποία επεκτείνει περαιτέρω τη στρατηγική της να στοχεύει στη μέγιστη πολυτέλεια, από το μεγαλειώδες έργο του νέου γηπέδου μέχρι το status των αστέρων της. Με την Louis Vuitton οι «Μπλάνκος» μπορούν έτσι να κάνουν ένα ακόμη βήμα μπροστά.

Εκτός από τις επιτυχίες της στον αγωνιστικό χώρο, η «Βασίλισσα» συνεχίζει να επεκτείνει το brand της και να δημιουργεί μια ολοένα και πιο εξελιγμένη σειρά ρούχων, η οποία αποκτήσει άλλη διάσταση μετά τη σύνδεσή της με τη Louis Vuitton.

naftemporiki.gr