Η αμερικανική ποδοσφαιρική λίγκα πιο φιλόδοξη από ποτέ…
Η Major League Soccer (MLS) συνεχίζει να εργάζεται χέρι-χέρι με την Apple για να αυξήσει το κοινό της τα επόμενα χρόνια και για την επίτευξη του στόχου, στελέχη των δύο εταιρειών ανακοίνωσαν νέους τρόπους κατανάλωσης του περιεχομένου του πρωταθλήματος, εστιάζοντας σε νέες στρατηγικές μάρκετινγκ.
Ένα από τα πρώτα βήματα που έγιναν είναι η προσθήκη του περιεχομένου του αμερικανικού πρωταθλήματος σε διάφορες πλατφόρμες.
Μάλιστα, πριν από την έναρξη της τρέχουσας σεζόν η Apple κυκλοφόρησε μια εφαρμογή Apple TV για Android, η οποία επιτρέπει στους χρήστες αυτών των συσκευών να εγγραφούν στο season pass μέσω του Google Play.
Ομοίως, από εδώ και στο εξής, το πάσο είναι επίσης άμεσα διαθέσιμο μέσω των πλατφορμών Comcast Xfinity και DirecTV. «Το season pass είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε πολλά μέρη», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της MLS, Σεθ Μπέικον.
Συνεχίζοντας με στόχο το «διπλασιασμό του κοινού τα επόμενα χρόνια», έχει ανακοινωθεί ότι ορισμένοι αγώνες πρωταθλήματος θα μεταδοθούν ξανά στο Fox και το FS1.
Τον Ιούνιο του 2022 η Apple απόκτησε τα δικαιώματα της διοργάνωσης για τις επόμενες δέκα σεζόν (ως το 2033) έναντι τιμήματος 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Έκτοτε, οι συνδρομητές όλων των ομάδων έχουν δωρεάν πρόσβαση στην υπηρεσία, ενώ οι συνδρομητές της Apple TV έχουν ένα όριο αγώνων κάθε χρόνο για να παρακολουθούν, χωρίς επιπλέον κόστος.
Στο πλαίσιο του στόχου, στα τέλη Ιανουαρίου, η λίγκα ανακοίνωσε την επέκταση της συμφωνίας με την IMG, ώστε το εταιρικό γραφείο μάρκετινγκ να διατηρεί τη διανομή των δεδομένων ανταγωνισμού. Και οι δύο εταιρείες υπέγραψαν ήδη συμφωνία για πρώτη φορά στα μέσα του 2022.
Το MLS Season Pass είναι μια συνεργασία μεταξύ της MLS, της Apple, της IMG και της NEP με κοινό στόχο «να τεθούν πρώτοι οι οπαδοί», όπως αναφέρεται στον ιστότοπο των εταιρειών.
Λεπτομέρειες για τις νέες δυνατότητες και τον βελτιωμένο προγραμματισμό θα ανακοινωθούν κατά την έναρξη της νέας σεζόν, που ξεκίνησε στις 22 Φεβρουαρίου.
naftemporiki.gr