Skip to main content

Η Formula 1 στον αθλητικό γαλαξία της Louis Vuitton

Η διάσημη γαλλική μάρκα μόδας θα είναι μία από τις εμβληματικές φίρμες της δεκαετούς συνεργασίας που υπογράφει ο όμιλος LVMH με τη Formula 1

Η Louis Vuitton συγκεντρώνει όλο και περισσότερα σπορ στο χαρτοφυλάκιό της, με τελευταίο την Formula 1 μετά τη δεκαετή συνεργασία που υπέγραψε ο όμιλος LVMH.

Μια συνεργασία αξίας άνω των 150 εκατομμυρίων δολαρίων ανά σεζόν, που στοχεύει να αναδείξει την αριστεία των εμπορικών σημάτων στην παγκόσμια βιτρίνα της F1, το πρωτάθλημα με την μεγαλύτερη θέαση στον κόσμο.

Η εμβληματική μάρκα τσαντών θα κάνει το εποχικό ντεμπούτο της στη Μελβούρνη ως χορηγός τίτλου του Grand Prix της Αυστραλίας, με το οποίο θα ξεκινήσει η εφετινή περίοδος.

«Η Formula 1 είναι το μέρος που πρέπει να είσαι, το μέρος όπου πρέπει να βρίσκεσαι όχι μόνο για το άθλημα αλλά και για καθαρή ψυχαγωγία, και ως ευκαιρία για επιχειρηματική ανάπτυξη», δήλωσε στην Corriere della Sera ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι.

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να προσφέρουμε στη Louis Vuitton μια βιωματική πλατφόρμα που μπορεί να αυξήσει την αίσθηση της πίστης των πελατών στη μάρκα και θα μας δώσει ένα παράδειγμα για το πώς να συμβαδίζουμε με την εποχή, με προϊόντα που είναι πάντα καινοτόμα και παρουσιάζονται με γρήγορο και διεισδυτικό τρόπο σε όλες τις αγορές, παραμένοντας πιστά σε μια μεγάλη ιστορία».

Από την άλλη πλευρά, για τη γαλλική μάρκα, το ολοένα και πιο παγκόσμιο σιρκουί είναι μια ευκαιρία να διεισδύσει σε διαφορετικούς στόχους και αγορές, προσεγγίζοντας ένα νεανικό κοινό και σε μια αμερικανική αγορά που η F1 θα αναπτύξει με όλο και μεγαλύτερη δύναμη.

Η F1 κλείνει έναν ιδανικό κύκλο τοποθέτησης για τη Louis Vuitton στον αθλητικό γαλαξία υψηλού επιπέδου. Το 2023 η φίρμα υπέγραψε συμφωνία με το Australian Open για την παραγωγή των θηκών τροπαίων, κάτι που είχε ήδη κάνει για το Roland Garros το 2017 και το 2018.

Ακόμα, η γαλλική μάρκα πολυτελείας έχει συνδέσει εδώ και καιρό το όνομά της με την ιστιοπλοΐα, έχοντας χορηγήσει την προκαταρκτική φάση του Κυπέλλου Αμερικής για περισσότερα από 25 χρόνια κι επιστρέφοντας για να το κάνει και στην τελευταία διοργάνωση, αυτή του 2024 (Louis Vuitton Cup).

«Στόχος μου είναι να κάνω τη Louis Vuitton μια ολοένα και πιο πολιτιστική επωνυμία. Δεν πουλάμε πλέον μόνο προϊόντα, αλλά πάνω από όλα τρόπο ζωής, τρόπο ερμηνείας της ζωής», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πιέτρο Μπεκάρι.

«Όταν επιλέγουμε τον Φάρελ Γουίλιαμς ως καλλιτεχνικό διευθυντή που παρουσιάζει νέα τραγούδια στο τελευταίο show, ή όταν πηγαίνουμε στη Formula 1, ερχόμαστε πιο κοντά στη νεανική κουλτούρα και δυναμώνουμε ως πολιτιστικό brand, σύμφωνα με το ενδιαφέρον για τη σύγχρονη τέχνη».

naftemporiki.gr