Το κοινωνικό δίκτυο TikTok υπήρξε ένα από τα κύρια κανάλια παρακολούθησης αθλημάτων το 2024 χάρη στην εκθετική ανάπτυξή του και συγκεκριμένα στην αύξηση του αθλητικού περιεχομένου κατά 350%, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε από την ίδια πλατφόρμα.
Σε μια χρονιά που σημαδεύτηκε από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στη Γερμανία, το TikTok κέρδισε μια από τις καλύτερες θέσεις. Λογικό, αφού η πλατφόρμα συγκεντρώνει περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο.
«Για να κατανοήσουμε καλύτερα την αύξηση του περιεχομένου γύρω από τα αθλήματα που σημειώθηκε φέτος στο TikTok, το 2024 σημειώθηκε αύξηση 350% στις δημοσιεύσεις με το hashtag σε σύγκριση με πέρυσι», εξηγεί η μελέτη.
Από τις 26 Ιουλίου έως τις 11 Αυγούστου 2024, τα hashtags που σχετίζονταν με τους Ολυμπιακούς Αγώνες είχαν 1,9 εκατομμύρια δημοσιεύσεις και σχεδόν 50 δισεκατομμύρια προβολές, ενώ όλοι οι επίσημοι λογαριασμοί που σχετίζονταν με αυτό το γεγονός στο TikTok συγκέντρωσαν 2 δισεκατομμύρια προβολές.
Επιπλέον, το Ολυμπιακό Κέντρο Πληροφοριών που ενεργοποιήθηκε στην πλατφόρμα κατά τη διάρκεια αυτών των ημερομηνιών έλαβε περισσότερες από 76 εκατομμύρια προβολές.
Οι πρωταγωνιστές της αθλητικής χρονιάς στο TikTok ήταν η Formula 1 με 6,5 εκατομμύρια δημοσιεύσεις, το γκολφ (5,3 εκατ.), το μπάντμιντον (2 εκατ.), το ράγκμπι (1,4 εκατ.), το breakdancing (1,3 εκατ.) και η ποδηλασία, με 1,1 εκατομμύρια δημοσιεύσεις.
Το αθλητικό περιεχόμενο που διαδόθηκε φέτος στην πλατφόρμα είχε μεγάλο μέρος της γυναικείας προβολής και οι δημοσιεύσεις με την ετικέτα womeninsports αυξήθηκαν περισσότερο από 2.400% το 2024.
Εν ολίγοις, το 2024 ήταν η χρονιά κατά την οποία «το TikTok επιβεβαιώθηκε ως η πλατφόρμα που αλλάζει τις συνήθειες μέσω των οποίων οι άνθρωποι απολαμβάνουν αθλητικό περιεχόμενο», καταλήγει η ανάλυση.
naftemporiki.gr