Το Super Bowl συνεχίζει να σπάει κάθε ρεκόρ. Σύμφωνα με μια έκθεση κερδών για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο, οι διαφημιστικές μονάδες της διοργάνωσης εξαντλήθηκαν 3 μήνες πριν τη διεξαγωγή της.
«Έχουμε ακόμα ένα αρκετά σταθερό πρόγραμμα μπροστά μας, με αποκορύφωμα την ήδη sold-out εκπομπή μας Super Bowl LIX σε τιμή ρεκόρ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Fox Sports, Λόκλαν Μέρντοχ.
Ακόμα δεν έχουν δημοσιευτεί συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά η δραστηριότητα των πωλήσεων γύρω από το παιχνίδι έχει ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα διαφήμισης, τιμή που θα μπορούσε να είναι υψηλότερη από πέρυσι, διεκδικώντας νέο ρεκόρ.
Το Super Bowl LVIII έγινε η αμερικανική εκπομπή με την μεγαλύτερη τηλεθέαση. Όταν το Fox το πρόβαλε για πρώτη φορά το 2023, το δίκτυο ισχυρίστηκε ότι είχε σχεδόν 600 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα που σχετίζονται με τη διοργάνωση.
Τον περασμένο Μάρτιο, η 58η έκδοση συγκέντρωσε 62,5 εκατομμύρια διεθνείς θεατές, 10% περισσότερους από την προηγούμενη, ανάπτυξη που είναι σύμφωνη με τη διεθνή στρατηγική επέκτασης του αμερικανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.
Το συνολικό κοινό στο Μεξικό ήταν 24,1 εκατομμύρια τηλεθεατές, σε σύγκριση με 18,8 εκατομμύρια ανθρώπους στον Καναδά.
Στην Ευρώπη, 3,8 εκατομμύρια παρακολούθησαν το παιχνίδι στη Γερμανία, 3,7 εκατομμύρια στο Ηνωμένο Βασίλειο και σχεδόν 3 εκατομμύρια ακολούθησαν στην Αυστραλία, ενώ η Κίνα κατέγραψε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση τα τελευταία επτά χρόνια.
Το παιχνίδι των Κάνσας Σίτι Τσιφς εναντίον των Σαν Φρανσίσκο 49ερς, στο πλαίσιο του τελικού του Super Bowl του 2024 που έλαβε χώρα στις 12 Φεβρουαρίου, είναι η μετάδοση με τις περισσότερες προβολές στην αμερικανική ιστορία.