Skip to main content

Με το λογότυπο των Coldplay στο Clásico η Μπαρτσελόνα

Τα κέρδη από την πώληση της φανέλας, που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη έκδοση, θα διατεθούν σε ένα πρόγραμμα της Ύπατης Αρμοστείας

Η ανδρική ομάδα της Μπαρτσελόνα θα φορέσει το λογότυπο του βρετανικού μουσικού γκρουπ Coldplay στον αγώνα της 26ης Οκτωβρίου στο «Μπερναμπέου» με τη Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ η γυναικεία ομάδα θα το κάνει στις 2 Νοεμβρίου απέναντι στην Έιμπαρ, στο πλαίσιο της συμφωνίας που έχει σύλλογος με το Spotify. ένας από τους βασικούς χορηγούς της.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το καταλανικό σωματείο, για πρώτη φορά τα κέρδη από την πώληση της φανέλας, που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη έκδοση, θα διατεθούν εξ ολοκλήρου σε ένα πρόγραμμα της UNHCR/UNHCR και στο Ίδρυμα FC Barcelona.

Το έμβλημα του βρετανικού γκρουπ, που θα εμφανίζεται στο t-shirt, είναι εμπνευσμένο από το δέκατο άλμπουμ του συγκροτήματος, με τίτλο «Moon Music», το οποίο κυκλοφόρησε στις 4 Οκτωβρίου.

Οι Coldplay είναι το πιο «παιγμένο» βρετανικό συγκρότημα όλων των εποχών στο Spotify κι έχουν 11 τραγούδια στο Spotify Billions Club, το γκρουπ των τραγουδιών που συγκεντρώνει περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο προβολές στην πλατφόρμα, όπως αναφέρει η σουηδική εταιρεία ροής.

Ένα από τα θρυλικά τραγούδια του γκρουπ, το «Viva la Vida», συνδέεται με τις επιτυχίες της Μπαρτσελόνα που είχε προπονητή τον Πεπ Γκουαρδιόλα το 2009 και θεωρείται το soundtrack εκείνης της θρυλικής ομάδας, που κέρδισε τα πάντα στο ποδόσφαιρο.

Τα μπλουζάκια, τα οποία θα κυκλοφορήσουν από αυτή την Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου αλλά βρίσκονται σε προπώληση από σήμερα, θα έχουν δύο μορφές: η μία από τις περιορισμένες εκδόσεις θα αποτελείται από 1.899 μονάδες με το λογότυπο Coldplay και η άλλη, πιο αποκλειστική, θα έχει μόνο 22 μονάδες, με φωσφορίζον εφέ στο λογότυπο και την υπογραφή των αρχικών παικτών των δύο αγώνων.

Το Spotify, η Coldplay και η Μπαρτσελόνα θα δωρίσουν τα έσοδα από αυτές τις δύο συλλογές φανέλες αγώνων σε ένα κοινό έργο της Υπηρεσίας Προσφύγων του ΟΗΕ (UNHCR/UNHCR) και του Ιδρύματος FC Barcelona.

Η εμφάνιση του λογότυπου Coldplay είναι η πέμπτη ενεργοποίηση της συνεργασίας μεταξύ Spotify και Μπαρτσελόνα. Παλαιότερα, πρωταγωνιστές υπήρξαν οι Karol G, Rolling Stones, Rosalía και Drake.

Σε δηλώσεις που έδωσε στη δημοσιότητα ο καταλανικός σύλλογος, τα μέλη του βρετανικού συγκροτήματος περιγράφουν ως «τιμή» που το Spotify επέλεξε το σχέδιο Moon Music στη φανέλα της Μπαρτσελόνα.

«Έχουμε μια ιδιαίτερη σχέση με την πόλη και τον σύλλογο εδώ και πολλά χρόνια. Είμαστε επίσης υπερήφανοι που υποστηρίζουμε την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, καθώς το έργο της σώζει ζωές προστατεύοντας πρόσφυγες κι εκτοπισμένους σε όλο τον κόσμο», ανέφερε το συγκρότημα.

naftemporiki.gr