Skip to main content

Η Adidas ανανέωσε τη συμφωνία με την UEFA ως το 2027

Η συνεργασία θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του πρώτου κύκλου του νέου C.L., ενώ αποκαλύφθηκε η μπάλα για την πρώτη φάση της διοργάνωσης το 2024-25

Η UEFA ανακοίνωσε πως η Adidas θα συνεχίσει τη συνεργασία της ως επίσημος προμηθευτής μπάλας για το Champions League για άλλα τρία χρόνια, έως το 2027, επεκτείνοντας τη συνεργασία της με τη γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών που ξεκίνησε το 2001.

Η τριετής συμφωνία περιλαμβάνει το δικαίωμα να παρέχονται οι επίσημες μπάλες αγώνων για τους αγώνες του UEFA Champions League, από τα play-off και μετά, με νέο design για κάθε αγωνιστική περίοδο, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση του κατασκευαστή ως βασικό υποστηρικτή του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.

Η Adidas θα είναι επίσης ο επίσημος προμηθευτής μπάλας για το UEFA Super Cup, το UEFA Youth League και το UEFA Futsal Champions League.

Η ανακοίνωση έρχεται αφότου η Adidas παρουσίασε πρόσφατα την επίσημη μπάλα για την φετινή διοργάνωση, με ένα εμβληματικό απλό σχέδιο και τα διάσημα αστέρια, συνώνυμα του θεσμού, να παρουσιάζονται σε μαύρο σε λευκό εξάγωνο.

Ο κλασικός σχεδιασμός είναι εμπλουτισμένος με λεπτές λεπτομέρειες σε πορτοκαλί και κίτρινο νέον για να δώσει στην μπάλα μια μοντέρνα πινελιά, ενσωματώνοντας τις τελευταίες τεχνολογίες της Adidas.

Ο Γκι-Λοράν Επστάιν, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA, δήλωσε: «Η UEFA είναι ενθουσιασμένη που συνεχίζει τη μακροχρόνια συνεργασία της με την Adidas. Και οι δύο οργανισμοί μας είναι αφοσιωμένοι στην καινοτομία και την αριστεία στο ποδόσφαιρο και είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε τη σχέση μας μέχρι το 2027».

Ο Μπγιορν Γκούλντεν, διευθύνων σύμβουλος της Adidas, επισήμανε: «Αυτό το τουρνουά είναι το πιο διάσημο γεγονός για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε να είμαστε μέρος αυτής της εξαιρετικής και καινοτόμου διοργάνωσης. Ξεκινήσαμε το 2001 και προσβλέπουμε σε ένα επιτυχημένο μέλλον μαζί».

Επιπλέον, η συνεχιζόμενη συνεργασία της Adidas με την Common Goal (ένα φιλανθρωπικό κίνημα) θα δει το 1% όλων των παγκόσμιων καθαρών πωλήσεων ποδοσφαίρου της φίρμας –συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας έκδοσης– να συμβάλλει σε πρωτοβουλίες που οδηγούν σε διαρκή κοινωνική αλλαγή για τις μειονεκτούσες κοινότητες, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος και πιο περιεκτικού μέσω του ποδοσφαίρου.

naftemporiki.gr