Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Ράλι Ακρόπολις (πρώτη μετά το Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο) σημείωσε ο Βέλγος οδηγός της Hyundai Τιερί Νεβίλ, καθώς ο επικεφαλής της κατάταξης τερμάτισε πρώτος στον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC).
Ταυτόχρονα, έκανε άλμα για την κατάκτηση του πρώτου τίτλου της καριέρας του στη διοργάνωση, καθώς αύξησε στους 34 βαθμούς το προβάδισμά του σε σχέση με τον Γάλλο οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ, το Toyota του οποίου ανατράπηκε στην τελευταία ειδική.
Ο 36χρονος Νεβίλ, ο οποίος είχε επικρατήσει στο «Ράλι των Θεών» και το 2022, άφησε δεύτερο τον Ισπανό συμπαίκτη του Ντάνι Σόρντο, ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ακόμη ένας οδηγός της Hyundai, ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής το 2019 Οτ Τάνακ.
Δεδομένου ότι εκκίνησε την τελευταία ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με προβάδισμα 54.9 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Σόρντο, ο Νεβίλ δεν είχε λόγο για να πιέσει και τερμάτισε δεύτερος στην πρώτη κυριακάτικη ειδική (Οινοχώρι), όντας 5.3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Οζιέ.
Από την πλευρά του, ο Γάλλος έκανε τον καλύτερο χρόνο στη διαδρομή και, εκμεταλλευόμενος την καθόλου καλή επίδοση του Σόρντο (+31.9 δεύτερα σε σχέση με τον Οζιέ) ανέβηκε στην δεύτερη θέση της γενικής, με τον Ισπανό να περνά τρίτος έχοντας πίσω του τον Οτ Τάνακ, ο οποίος αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα.
Ο Οζιέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική (Ελευθεροχώρι 1) και μείωσε 13.2 δευτερόλεπτα από το προβάδισμα του Νεβίλ (τερμάτισε έκτος), με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά στη γενική να μειωθεί στο 1 λεπτό και 2.4 δευτερόλεπτα.
Η ειδική Ελευθεροχώρι 1 διακόπηκε μετά από έξοδο του Skoda των Ισπανών Ρόμπερτ Μπλατς/Μάουρο Μπαρέιρο. Το δίδυμο είναι καλά, ωστόσο το αυτοκίνητό τους μπλόκαρε τη διαδρομή και τα εναπομείναντα πληρώματα επέστρεψαν στο σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής.
Διακοπή είχαμε και στην ειδική Ελευθεροχώρι 2, που αποτέλεσε την Power Stage, «λόγω ιατρικού ζητήματος θεατή (μεταφέρεται στο νοσοκομείο)», όπως ανακοίνωσε η οργανωτική επιτροπή.
Μετά την επανεκκίνησή της, το αυτοκίνητο του Οζιέ ήρθε… τούμπα, περίπου 1.6 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα ο Σόρντο να επιστρέψει στην δεύτερη θέση της γενικής, ενώ ο Τάνακ, ο οποίος ανέβηκε τρίτος στη γενική και τερμάτισε με ένα μικρό κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό λάστιχο, κατέγραψε το 50ό βάθρο στην καριέρα του.
Ο Αντριάν Φουρμό με Ford ήταν ο ταχύτερος στην Power Stage, με αποτέλεσμα να πάρει τους πέντε επιπλέον βαθμούς, ο Τάνακ ήταν δεύτερος και πήρε τέσσερις, ενώ ο Νεβίλ τερμάτισε τέταρτος και πήρε δύο. Παρά τον χρόνο που έχασε, ο Οζιέ συνέχισε στην ειδική, για να τερματίσει και να εξασφαλίσει τους 13 βαθμούς από την τρίτη θέση που είχε στη γενική μετά το τέλος του χθεσινού σκέλους. Ο Γάλλος πήρε την 15η θέση στη γενική.
Ο Παναγιώτης Ρουστέμης ήταν ο ταχύτερος Έλληνας στο εφετινό Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Skoda Fabia RS κατετάγη 12ος στη γενική, 20 λεπτά και 24.0 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ.
Από την πλευρά του, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid κατέλαβε την 14η θέση στη γενική, 23 λεπτά και 6.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο.
Το εφετινό WRC συνεχίζεται το διάστημα 26-29 Σεπτεμβρίου με το Ράλι Χιλής, το οποίο είναι ο 11ος (από τους 13) αγώνας της χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης μετά την ολοκλήρωση του αγώνα:
- 1. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 3 ώρες 38:04.2
- 2. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) + 1:36.8
- 3. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 2:57.3
- 4. Σάμι Παγιάρι (Φινλανδία/Toyota) + 7:01.1
- 5. Ρόμπερτ Βίρβες (Εσθονία/Skoda) + 7:01.1
- 6. Γιοάν Ροσέλ (Γαλλία/Citroen) + 7:31.9
- 7. Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Skoda) + 9:54.0
- 8. Φαμπρίσιο Σαλντιβάρ (Παραγουάη/Skoda) + 11:27.9
- 9. Τζόσουα ΜακΈρλιν (Ιρλανδία/Skoda) + 12:27.2
- 10. Ρομπέρτο Ντάπρα (Ιταλία/Skoda) + 13:44.9