Η Μπαρτσελόνα κυνηγά την εκπληκτική Χιρόνα και την αιώνια αντίπαλό της Ρεάλ Μαδρίτης στο πρωτάθλημα, ενώ στο Champions League η αιφνιδιαστική ήττα από τη Σαχτάρ Ντόνετσκ ανέβαλε το ραντεβού με πρόκριση στους «16».
Εκεί όμως που οι «Μπλαουγκράνα» βρίσκονται σε καλύτερη θέση από το αναμενόμενο είναι οι εργασίες για το νέο «Καμπ Νου».
Όπως αναφέρει η καταλανική εφημερίδα Sport, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την κατεδάφιση τμήματος του γηπέδου της Βαρκελώνης, η Limak, κατάφερε να επιφέρει το τέλος της πρώτης φάσης των εργασιών κατά ένα μήνα, δεδομένου ότι η προθεσμία είχε οριστεί για τέλη Δεκεμβρίου.
Έχουν περάσει μόλις πέντε μήνες από τότε που η τουρκική εταιρεία ξεκίνησε τη φάση κατεδάφισης, την πρώτη από τις τρεις.
«Ο χρόνος είναι χρήμα», είπε ο Εμπρού Οζντεμίρ, πρόεδρος της Limak Holding. «Ο χρόνος είναι ουσιαστικός για εμάς. Υπάρχει λόγος που έχουμε το ρεκόρ για να ολοκληρώσουμε νωρίς τα έργα μας».
Το στάδιο της Βαρκελώνης, το οποίο θα πάρει το όνομα του κύριου χορηγού (Spotify), θα πρέπει να είναι έτοιμο έως τις 30 Νοεμβρίου 2024, ακριβώς ένα χρόνο από τώρα.
«Η “Μπάρτσα” μας είπε ότι αυτή η ημερομηνία είναι αδιαπραγμάτευτη. Και μέχρι αυτή την ημερομηνία θα φτιάξουμε το νέο γήπεδο», πρόσθεσε ο Οζντεμίρ.
Για να μην σταματήσει σε αυτόν τον μήνα που κέρδισε με την πρώτη φάση της κατεδάφισης, η Limak σκοπεύει να προσθέσει 1.500 επιπλέον εργαζομένους προκειμένου να αποφύγει κάθε είδους επιβράδυνση.
Οι λόγοι για τους οποίους η τουρκική εταιρεία είναι σε θέση, στις περισσότερες περιπτώσεις, να προβλέπει προθεσμίες, εξηγούνται από τον διευθύνοντα σύμβουλο Χαλντούν Φιράτ:
«Έχουμε ένα καινοτόμο κατασκευαστικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει την παράλληλη εργασία σε διαφορετικές πτυχές της εργασίας. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσουμε το θεμέλιο μέχρι να ολοκληρώσουμε την κατεδάφιση.
Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο εκτέλεσής μας είναι πολύ υψηλότερο. Κάποιοι εργαζόμενοι φροντίζουν την πλάκα, άλλοι τη δομή και άλλοι, ίσως, στην άλλη πλευρά του γηπέδου, να εγκαταστήσουν το Wi-Fi. Είναι πραγματικό αίνιγμα αν δεν το έχετε συνηθίσει, αλλά εμείς το έχουμε συνηθίσει».
Επιπλέον, στον προγραμματισμό εργασίας της Μπαρτσελόνα υποτίθεται ότι η εταιρεία θα εργαζόταν πέντε ημέρες την εβδομάδα, αλλά χάρη στο μεγάλο εργατικό δυναμικό, το οποίο μπορεί να πραγματοποιήσει πολλές βάρδιες, η Limak έχει προγραμματίσει εργασίες τουλάχιστον έξι ημέρες την εβδομάδα και, όταν είναι δυνατόν, και Κυριακές.
Προφανώς, στο συμβόλαιο μεταξύ Limak και Μπαρτσελόνα υπάρχουν μπόνους για την κατασκευαστική εταιρεία εάν καταφέρει να ολοκληρώσει τις εργασίες πριν από την προθεσμία της 30ης Νοεμβρίου 2024, δεδομένου ότι ο σύλλογος θα αυξήσει τα έσοδα του χάρη στο νέο «Spotify Καμπ Νου», που θα φτάσει σε χωρητικότητα έως και 110.000 θέσεις μετά την ολοκλήρωσή του.
naftemporiki.gr