Όπως και στη F1, η αμφιβολία σχετικά με την ταυτότητα του παγκόσμιου πρωταθλητή δεν ήταν πολύ σημαντική στο τέλος της σεζόν του WRC, καθώς η κυριαρχία του Κάλε Ροβάνπερα (Toyota) διαμορφώθηκε γρήγορα.
Ο Φιλανδός, συνοδευόμενος από τον συνοδηγό του Γιόνε Χάλτουνεν, είχε την «ευγένεια» να περιμένει μέχρι τον προτελευταίο αγώνα, το νέο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης, για να στεφθεί.
Ένας λιγότερο επιδεικτικός τίτλος από τον προηγούμενο, με έξι νίκες, αλλά ένας τίτλος παρ’ όλα αυτά, που φέρνει τον 23χρονο Ροβάνπερα σε έναν ήδη αρκετά περιορισμένο κύκλο, αφού μόνο εννέα οδηγοί έχουν γίνει τουλάχιστον δύο φορές παγκόσμιοι πρωταθλητές.
Νικητής στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης ήταν ο Γάλλος Τιερί Νουβίλ (Hyundai), που κατέγραψε τηδεύτερη πρωτιά στη χρονιά, ενώ τρίτος ήταν ο Εσθονός Οτ Τάνακ (Ford M-Sport) και τέταρτος ο Γάλλος Σεμπαστιέν Οζιέ (Toyota).
Ο Φιλανδός οδηγός της Toyota ήταν ξεκάθαρα ο ισχυρός άνδρας του εφετινού WRC. Έχει το καλύτερο αυτοκίνητο, είναι ο πιο γρήγορος, ο πιο σταθερός και ο πιο ώριμος παρά το νεαρό της ηλικίας του (23 ετών), όπως αποδείχθηκε από τη σεζόν του 2023.
Ο Ροβάνπερα είχε μόνο μία αποχώρηση, εντός έδρας μάλιστα (Φινλανδία), επτά βάθρα και τρεις νίκες (Πορτογαλία, Εσθονία, Ελλάδα).
Φτάνοντας με 31 πόντους διαφορά από τον Έλφιν Έβανς στο Ράλι που έλαβε χώρα μεταξύ Τσεχίας, Αυστρίας και Γερμανίας, ο Ροβάνπερα δεν είχε μεγάλη πίεση. Ακόμη κι εκείνη η λίγη που ίσως είχε έφυγε το πρωί του Σαββάτου, όταν ο συνάδελφός του βγήκε από το δρόμο και τράκαρε το Yaris του σε μια πόρτα αχυρώνα.