Η νίκη φαινόταν ως υπόσχεση του Κάρλος Σάινθ τζούνιορ και της Ferrari στο GP της Σιγκαπούρης, αλλά η ιταλική ομάδα έπρεπε να παλέψει για να κερδίσει.
Τα κόκκινα μονοθέσια κυριάρχησαν το σαββατοκύριακο μεταξύ των ελεύθερων δοκιμαστικών και των προκριματικών, αλλά αυτό ήταν απαραίτητο να επιβεβαιωθεί στον αγώνα, κάτι που αποτέλεσε την Αχίλλειο πτέρνα της Σκουντερία από την αρχή της σεζόν.
Τίποτα δεν ήταν εύκολο για τη Ferrari στην ελικοειδή πίστα της Σιγκαπούρης, αλλά ο Σάινθ οδήγησε τον αγώνα με μαεστρία κι έδειξε σπάνια ευφυΐα, τόσο στη διαχείριση των ελαστικών όσο και στη διαχείριση των κενών πίσω του.
Η Ferrari δεν έχασε την ευκαιρία για να κερδίσει τον μοναδικό αγώνα που μέχρι στιγμής έχει ξεφύγει από τη Red Bull φέτος. Γι΄ αυτό, ήταν απαραίτητο να θυσιαστεί ο Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος είχε εντολή να δημιουργήσει ένα κενό με τον συμπαίκτη του στην αρχή του αγώνα.
Το φιλμ της κούρσας
Ολόκληρη η στρατηγική της Ferrari κατέρρευσε με την άφιξη του αυτοκινήτου ασφαλείας για να καθαρίσει τα συντρίμμια που ήταν διάσπαρτα από τον Λόγκαν Σάρτζεντ, μετά από επαφή με τον τοίχο που τον έκανε να χάσει το μπροστινό φτερό του.
Στον 20ο γύρο η Ferrari επιχείρησε διπλό «στοπ» με χαμένο τον Λεκλέρ, καθώς καθυστέρησε στα πιτ με αποτέλεσμα να πέσει πίσω από τους Ράσελ και Νόρις. Λίγα δευτερόλεπτα καθυστέρησης που ανάγκασαν τον Μονεγάσκο οδηγό να χάσει δύο θέσεις, προς όφελος των Ράσελ και Νόρις.
Παρά την απουσία της Red Bull και του Μαξ Φερστάπεν στις πρώτες θέσεις, το πρώτο μισό του αγώνα έμοιαζε με μια μακρά πορεία, με ελάχιστη δράση στην πίστα.
Αλλά το Virtual Safety Car μετά την απόσυρση του Εστεμπάν Οκόν (Alpine) στον 44ο γύρο, ξαναμοίρασε τα «χαρτιά». Η Mercedes δοκίμασε ένα παιχνίδι πόκερ φέρνοντας στα πιτ τα δύο αυτοκίνητά της για να τους βάλει νέα μεσαία ελαστικά.
Με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό πλέον, ο Τζορτζ Ράσελ και ο Λιούις Χάμιλτον «κατάπιαν» τον Λεκλέρ κι επέστρεψαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα πάνω στον Νόρις.
Ο τελευταίος αντιστάθηκε ηρωικά στις επιθέσεις του Ράσελ κάνοντας ταυτόχρονα τη δουλειά του Σάινθ, καθώς ο οδηγός του «Ασημένιου Βέλους» δεχόταν επίσης πίεση από τον συμπαίκτη του Λιούις Χάμιλτον και τελικά έκανε το λάθος.
Στον τελευταίο γύρο, ο Ράσελ χτύπησε στην μπαριέρα μπαίνοντας στη στροφή 10, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και ο Χάμιλτον να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, καθώς δεν μπόρεσε να «σπάσει» το δίδυμο των Σάινθ-Νόρις. Ο Λεκλέρ τερμάτισε τέταρτος, ενώ ο Φερστάπεν κατετάγη πέμπτος.
Έσπασε το σερί της Red Bull
Ο Σάινθ έβαλε τέλος στο εφετινό σερί νικών της Red Bull κι έγινε ο πρώτος οδηγός εκτός των δύο της αυστριακής ομάδας που πήρε νίκη στο πρωτάθλημα, δεύτερη στην καριέρα του μετά το βρετανικό γκραν πρι το 2022.
Οι «Κόκκινοι Ταύροι» ήταν πρώτοι και στους προηγούμενους 14 αγώνες του 2023, ενώ ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν, μετρούσε 10 νίκες στα ισάριθμα τελευταία δέκα GP.
Ο Σάινθ άφησε στη δεύτερη θέση τον Λάντο Νόρις με McLaren, ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes). Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στις 24 Σεπτεμβρίου στην πίστα της Σουζούκα (Ιαπωνία).
Μετά τον (πέμπτο) Φερστάπεν, τη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι, Πιέρ Γκασλί (Alpine), Όσκαρ Πιάστρι (McLaren), (Red Bull), Λίαμ Λόσον (AlphaTauri) και Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas).