Η Μπαρτσελόνα ενεργοποίησε διάφορους οικονομικούς μοχλούς για να βελτιώσει τα οικονομικά της τους τελευταίους μήνες και να επιτρέψει στη διοίκησή της να λειτουργήσει στη μεταγραφική αγορά για να ενισχύσει την ομάδα τού Τσάβι.
Η στρατηγική των Καταλανών δεν σχεδιάστηκε όμως μόνο για να έχουν πλεονέκτημα στον αγωνιστικό χώρο, αλλά και για να ολοκληρώσουν την εισαγωγή τους στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης της Barça Media, το εσωτερικό όργανο του συλλόγου που ασχολείται με την παραγωγή και την προώθηση περιεχομένου βίντεο.
Πριν από λίγες εβδομάδες το Barça Video βρέθηκε στο επίκεντρο παράδοσης ανάμεσα στις Socios.com, Orpheus Media, LIBERO Football Finance AG και NIPA Capital B.V. που πήραν έναντι 120 εκατ. ευρώ το 29,3% της εταιρείας ΜΜΕ και ψυχαγωγίας.
Αυτό ήταν το στοιχείο που επέτρεψε στους «Μπλαουγκράνα» να εγγράψουν νέα έσοδα στον ισολογισμό για επανεπένδυση, αλλά τώρα εμποδίζει την εισαγωγή της Barça Media στο χρηματιστήριο.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ισπανική εφημερίδα El Confidential, η Libero Football Finance AG δεν έχει καταβάλει ακόμη τα απαραίτητα 40 εκατομμύρια ευρώ και αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει τη Μπαρτσελόνα να τερματίσει τη συμφωνία που υπέγραψε με την Mountain & Co, η οποία είχε ήδη αναθεωρηθεί στις 8 Σεπτεμβρίου και στόχευε στην εισαγωγή της Barça Media στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Αυτή η τροποποίηση επιτρέπει στους Καταλανούς να λύσουν το συμβόλαιο χωρίς καμία ποινή, εάν το γερμανικό ταμείο δεν καταβάλει τα συμφωνημένα 40 εκατομμύρια έως τις 10 Οκτωβρίου. Η πρώτη προθεσμία είχε οριστεί για τις 21 Αυγούστου.
Ο εμπορικός στόχος που τέθηκε στην παρουσίαση του σχεδίου για εισαγωγή στο χρηματιστήριο ήταν κέρδος έως και 1 δισ. ευρώ από την πώληση μέρους του οπτικοακουστικού τομέα του συλλόγου.
Αυτό θα γινόταν μέσω μιας εταιρείας εξαγοράς ειδικού σκοπού (SPAC) που θα τοποθετούσε μετοχές της Barça Media στο χρηματιστήριο, όπου συγκεντρώθηκαν όλα τα ψηφιακά και οπτικοακουστικά προϊόντα της Barça Vision και το περιεχόμενο των Barça Studios με το τμήμα που συνδέεται με τα eSports.
naftemporiki.gr