Skip to main content

Ο Φερστάπεν έτρεχε μόνος (και) στην Αυστρία

Με την πέμπτη συνεχή νίκη και έβδομη εφετινή σε εννέα αγώνες ο Ολλανδός οδεύει προς την κατάκτηση και του εφετινού παγκόσμιου τίτλου.

Ο Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) συνέχισε την επιβλητική πορεία του προς τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο με μια κυρίαρχη παρουσία στο Grand Prix της Αυστρίας. Η πέμπτη συνεχόμενη νίκη του Ολλανδού τον απομάκρυνε 81 πόντους από τον δεύτερο, τον «συμπαίκτη» του Σέρχιο Πέρες.

Πίσω από τον Φερστάπεν το κοινό είχε ενθουσιαστεί με τη μάχη για τις θέσεις του βάθρου ανάμεσα στον Πέρες και τις δύο Ferrari. Τελικά ο Λεκλέρ ήταν δεύτερος, εν μέρει χάρη στη σταθερή άμυνα του ομόσταβλού του Κάρλος Σάινθ, αλλά ο Πέρες πήρε την τρίτη θέση και ο Σάινθ ήταν τέταρτος.

Ο Σάινθ κράτησε πίσω τον Πέρες, επιστρέφοντας στο γήπεδο από τη 15η θέση στο grid για τέσσερις κρίσιμους γύρους, που έδωσαν στον Λεκλέρ την ανάσα που χρειαζόταν για να κρατηθεί μπροστά από τη δεύτερη Red Bull μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο Φερστάπεν ήταν αδιαφιλονίκητα πρώτος σε όλη τη διάρκεια της κούρσας, συλλέγοντας την έβδομη νίκη σε εννέα αγώνες του εφετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος, αφού μετέτρεψε την pole position του σε προβάδισμα στην πρώτη στροφή.

Στους τελευταίους γύρους ο Ολλανδός αντιτάχθηκε στο αίτημα της ομάδας του να κρυώσει ελαστικά υπέρ ενός pit stop για φρέσκα ελαστικά, που θα του επέτρεπαν να κάνει τον ταχύτερο γύρο, που προηγουμένως είχε ο Πέρες.

Ο Λεκλέρ οδήγησε εξαιρετικά καλά μετά από έναν εκπληκτικό προκριματικό γύρο την Παρασκευή που τον έβαλε δεύτερο στο grid και άξιζε τη δεύτερη θέση του, ακόμα κι αν όφειλε να ευχαριστήσει τον Σάινθ.

Στο πρώτο μέρος του αγώνα ο Σάινθ παρακολούθησε τον Λεκλέρ στενά, ρωτώντας ακόμη την ομάδα του για το αν θα τον άφηναν να περάσει, ώστε να μπορέσει να προκαλέσει τον Φερστάπεν.

Αλλά μετά τα πρώτα pit stop, ο Λεκλέρ απομακρύνθηκε από τον συμπαίκτη του, του οποίου οι ελπίδες διαψεύστηκαν με μια ποινή πέντε δευτερολέπτων, για υπέρβαση των ορίων της πίστας.

Ο Σάινθ ήταν ένας από τους εννέα οδηγούς -σχεδόν τους μισούς- που τιμωρήθηκαν με αυτόν τον τρόπο, όπως επίσης και ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος είχε έναν απογοητευτικό αγώνα για τη Mercedes και μπορούσε να διαχειριστεί μόνο την έβδομη θέση.

Ο Χάμιλτον ηττήθηκε επίσης από τον Λάντο Νόρις της McLaren (5ος) και τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin (6ος), ενώ η πέμπτη θέση του Νόρις, μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα περίπου πίσω από τον Σάινθ στο τέλος του αγώνα, ήταν ενθάρρυνση για τη McLaren, που εισήγαγε μια σημαντική αναβάθμιση στο αυτοκίνητό της γι΄ αυτό το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.

Είναι η πρώτη από μια σειρά εξελίξεων που θα χρησιμοποιηθεί στους επόμενους αγώνες και φάνηκε να βελτιώνει όχι μόνο τον ρυθμό της McLaren, αλλά και μια άλλη από τις μεγαλύτερες αδυναμίες της, τη φθορά των ελαστικών της.

Πίσω από τον Χάμιλτον, ο Τζορτζ Ράσελ ανέβηκε στην όγδοη θέση από την 11η στο grid, με τον Πιερ Γκασλί της Alpine και τον Λανς Στρολ της Aston Martin να ολοκληρώνουν τη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα.