Skip to main content

Η ΑΕΚ άλλαξε επίπεδο, επόμενο βήμα η Ευρώπη

Η επιστροφή στην Ευρώπη και δη στο Τσάμπιονς Λιγκ δίνει μεγάλη ευκαιρία στην Ένωση να επενδύσει πολλαπλώς, με στόχευση στη διεθνή αγορά.

Το γκολ του Τσούμπερ στα τελειώματα του πρώτου ημιχρόνου απέναντι στον Άρη, στο Χαριλάου, δεν έδωσε απλώς άλλη μια νίκη (2-1) στην ΑΕΚ, τη 12η εφετινή εκτός έδρας, δημιουργώντας ταυτόχρονα νέο ρεκόρ συλλόγου.

Δεν χάρισε απλά έναν τίτλο, αφού σε συνδυασμό με την ήττα του Παναθηναϊκού στο Φάληρο, στην Ένωση αρκεί ένας βαθμός με τον Βόλο στη Φιλαδέλφεια για το 13ο «σκουντέτο» και πρώτο μετά το 2018.

Δεν δημιούργησε μόνο απέραντη ευφορία στις τάξεις των απανταχού Ενωσιτών, που είδαν την επιστροφή στο σπίτι να συνδυάζεται με το διαφαινόμενο πρωτάθλημα κι ένα πιθανό νταμπλ, καθώς υπάρχει ακόμα η «εκκρεμότητα» του τελικού στο Κύπελλο.

Ναι, το γκολ του Ελβετού ήταν όλα αυτά αλλά και κάτι περισσότερο: υπήρξε το λυκαυγές της νέας εποχής στην οποία εισέρχεται η Αθλητική Ένωση Κωνσταντινούπολης.

Μια ομάδα οικονομικά αυτάρκης, γιγαντωμένη από το πάθος του λαού της και την πανίσχυρη έδρα της, ήτοι με όλα τα δομικά στοιχεία στα χέρια της για το επόμενο βήμα.

Η κορυφή στην Ελλάδα κατακτήθηκε με κόπο, πολύ δουλειά σε κάθε επίπεδο, επενδύσεις σε ποιότητα έμψυχου δυναμικού αλλά και χάρη στο «λαχείο» που τράβηξε η διοίκηση με την επιλογή του Ματίας Αλμέιδα, με τον Αργεντινό να αποτελεί προσωπική δικαίωση του Δημήτρη Μελισσανίδη.

Ο στόχος επιτεύχθηκε λοιπόν και ο πήχης, εκ των πραγμάτων, ανεβαίνει ψηλότερα, με τη στόχευση να οφείλει και να πρέπει να είναι το άλμα και στην Ευρώπη.

Η επιστροφή της ΑΕΚ στο Τσάμπιονς Λιγκ δεν προσφέρει μόνο ζεστό χρήμα από το πλούσιο πορτοφόλι της UEFA μα προσδίδει επίσης κύρος, λάμψη, γόητρο, διασυνδέσεις, επαφές και συνεργασίες… άλλου τύπου, ειδικά αν συνδυαστεί με πρόκριση στους ομίλους.

Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι μακράν η κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση συλλόγων στον πλανήτη και οι θεατές του ανέρχονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ανά την υφήλιο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε αναγνωρισιμότητα, διείσδυση σε μεγάλες αγορές και κατ΄ επέκταση σημαντικές χορηγίες και συμφωνίες, αφού το brand name του συλλόγου αποκτά διαφορετική υπόσταση.

Για την ΑΕΚ όλα συνηγορούν ότι αυτή η στιγμή έφτασε. Το momentum είναι με το μέρος της και, άλλωστε, όπως διατεινόταν ο Λόρδος Φίλιπ Τσέστερφιλντ, «ό,τι αξίζει να το κάνεις, αξίζει να το κάνεις καλά».

naftemporiki.gr