Η Ferrari αποκάλυψε σήμερα (14/2) το νέο μονοθέσιό της στο ιταλικό προπύργιό της, στο Μαρανέλο, με τη φιλοδοξία να ανέβει στο επίπεδο της Red Bull μετά την περυσινή σεζόν (2022) που χαρακτηρίστηκε από μεγάλα λάθη στην αγωνιστική στρατηγική και προβλήματα αξιοπιστίας.
Η Scuderia, η οποία δεν σημείωσε νίκη μετά το Grand Prix της Αυστρίας στις 10 Ιουλίου, τερμάτισε δεύτερη στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, πίσω από την ομάδα του back to back παγκόσμιου πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν.
Για το έμβλημα με τους περισσότερους τίτλους στην ιστορία της F1 η απουσία από τη διάκριση φαίνεται ατελείωτη: ο τελευταίος παγκόσμιος τίτλος χρονολογείται από το 2007 για τους οδηγούς (Κίμι Ραϊκόνεν) και το 2008 για τους κατασκευαστές.
«Το πιο σημαντικό για εμάς είναι να βάλουμε μπροστά τη Ferrari», δήλωσε στην ιστορική έδρα του Μαρανέλο, στην Εμίλια-Ρομάνια, το νέο αφεντικό της Ferrari στη F1, ο Γάλλος Φρεντερίκ Βασέρ, που έφτασε από την Alfa Romeo μετά την αποχώρηση του Ματία Μπινότο, τον Νοέμβριο.
Με την παραδοσιακή κόκκινη απόχρωση με τις μαύρες ανταύγειες, η μονοθέσια έκδοση του 2023 ονομάζεται SF-23 και θα πρέπει να επιδείξει μεγαλύτερη αξιοπιστία από ό,τι την περασμένη σεζόν.
«Πέρυσι, δεν είναι μυστικό, ο κινητήρας δεν ήταν το καλύτερο πλεονέκτημα (του αυτοκινήτου). Κάναμε καλή δουλειά και είμαστε έτοιμοι», διαβεβαίωσε ο Βασέρ.
«Ο στόχος, ξεκάθαρα, είναι να νικήσουμε», υπογράμμισε ο Μονεγάσκος πιλότος της ομάδας Σαρλ Λεκλέρ, δεύτερος πέρυσι στη βαθμολογία των οδηγών και κάτοχος ενός από τα δύο τιμόνια του νέου οχήματος, στο πλευρό του Ισπανού Κάρλος Σάινθ.