Skip to main content

Το «Καμπ Νου» αλλάζει (λίγο) το όνομά του

Εφεξής, θα πρέπει να μιλάμε για το «Spotify Καμπ Νου»: η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε σήμερα (15/3) ότι κατέληξε σε «στρατηγική συμφωνία» με το Spotify για τις επόμενες πέντε σεζόν, η οποία ήταν στα σκαριά εδώ και αρκετούς μήνες. Κατά συνέπεια, η σουηδική πλατφόρμα ροής ήχου γίνεται ο κύριος συνεργάτης του συλλόγου, αντικαθιστώντας την ιαπωνική εταιρεία Rakuten.

Ως εκ τούτου, το Spotify θα τοποθετήσει το όνομά του στο γήπεδο του συλλόγου και θα γίνει επίσης ο χορηγός φανέλας των ανδρικών και γυναικείων ομάδων.

«Ως μέρος αυτής της συμμαχίας, οι δύο οντότητες θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες και να κάνουν τη φανέλα έναν χώρο που μπορεί να αποτίει φόρο τιμής σε διαφορετικούς καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο», ανέφερε η «Μπάρτσα» στην ανακοίνωσή της. 

Αυτή η συμφωνία, που έχει ήδη εγκριθεί και υπογραφεί από το διοικητικό συμβούλιο της ομάδας, πρέπει να επικυρωθεί από τη συνέλευση των οπαδών-μελών του συλλόγου. 

Ο Ζοάν Λαπόρτα, πρόεδρος του ισπανικού συλλόγου, είναι ενθουσιασμένος με αυτή την «πρωτοποριακή συμμαχία» με τον παγκόσμιο ηγέτη στο streaming μουσικής επί πληρωμή.

«Είναι επίσης μια ένωση με την οποία συνεχίζουμε να προχωράμε σε αυτή τη νέα εποχή που ξεκινήσαμε και η οποία δείχνει, για άλλη μια φορά, τον καινοτόμο χαρακτήρα και τη συνεχή βελτίωση που χαρακτηρίζουν την “Μπάρτσα” και την έχουν κάνει μοναδικό σύλλογο».

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Μπαρτσελόνα για να φέρουμε τους κόσμους της μουσικής και του ποδοσφαίρου μαζί», δήλωσε ο Chief Commercial Officer του Spotify, Άλεξ Νόρστρεμ.

«Από τον Ιούλιο, η συνεργασία μας θα προσφέρει μια παγκόσμια σκηνή για καλλιτέχνες, δημιουργούς, παίκτες και θαυμαστές στο νέο Spotify “Καμπ Νου”. Πάντα χρησιμοποιούσαμε την επένδυσή μας στο μάρκετινγκ για να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση των δημιουργών περιεχομένου και των καλλιτεχνών και αυτή η συνεργασία θα πάει αυτή την προσέγγιση σε άλλο επίπεδο».

Η Μπαρτσελόνα δεν έχει δώσει στοιχεία για την αξία αυτού του νέου συμβολαίου χορηγίας. Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, το Spotify συμφώνησε να πληρώνει μεταξύ 65 και 70 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, ενώ η Rakuten πλήρωνε 55 εκ. ανά σεζόν.