Skip to main content

Τα «χρυσά» deals της Μπαρτσελόνα

Έτοιμη για δύο πολύ σημαντικές συμφωνίες είναι η Μπαρτσελόνα. Δεν πρόκειται για μεταγραφές αλλά για δύο συνεργασίες που θα μπορούσαν να δώσουν οξυγόνο στα οικονομικά του καταλανικού συλλόγου τα επόμενα χρόνια και αφορά τις χορηγικές συμφωνίες για την εμφάνιση της ομάδας.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από τον ιστότοπο Barça Times – και επιβεβαιώνοντας τις προόδους των τελευταίων ημερών – η Μπαρτσελόνα πρόκειται να κλείσει συμφωνία τόσο για τη χορηγία της ποδοσφαιρικής φανέλας (χώρος που καταλαμβάνει αυτή τη στιγμή η Rakuten) όσο και για το μανίκι της εμφάνισης, θέση που καταλάμβανε η τουρκική Beko.

Όσον αφορά τον κύριο χορηγό, το Spotify θα αντικαταστήσει τη Rakuten. Κατά την τελευταία συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών, ο ιδιοκτήτης του γίγαντα της ροής μουσικής δήλωσε ότι ήταν ενθουσιασμένος με την καταλανική κοινωνική δραστηριότητα και ότι είναι έτοιμος να υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας πέντε σεζόν, κατά τη διάρκεια της οποίας ο σύλλογος θα λάβει μεταξύ 340 και 360 εκατομμυρίων ευρώ (68 έως 72 εκατομμύρια ανά περίοδο).

Αντίθετα, το Polkadot – μια πλατφόρμα που επιτρέπει τη διασύνδεση διαφορετικών blockchains – θα δει την επωνυμία να αναγράφεται στο μανίκι της στολής των «Μπλαουγκράνα» από την επόμενη σεζόν.

Και σε αυτή την περίπτωση, η Μπαρτσελόνα θα υπογράψει πενταετές συμβόλαιο συνολικού ποσού 100 εκατ. ευρώ (20 εκατ. ανά σεζόν περίπου).

Συνολικά, το ποσό ανέρχεται μεταξύ 430 και 460 εκατομμυρίων ευρώ σε πέντε σεζόν (δυνητικά, επομένως, πάνω από 90 εκατομμύρια ανά σεζόν): χρήματα απαραίτητα για την ενίσχυση των εμπορικών εσόδων του συλλόγου και βοήθεια για να ανακάμψει μετά τον καταστροφικό προϋπολογισμό του 2020-21, που έκλεισε με την τρύπα-«τέρας» των 481 εκατ. ευρώ.