Skip to main content

Η UEFA διαπραγματεύεται τα τηλεοπτικά με τέσσερις εταιρείες

Τέσσερα πρακτορεία αθλητικού μάρκετινγκ είναι μεταξύ των βασικών εταιρειών που ενδιαφέρονται να πουλήσουν τηλεοπτικά και εμπορικά δικαιώματα σε διοργανώσεις συλλόγων της UEFA.

Μαζί με τη γνωστή Team Marketing, το πρακτορείο που συνεργάζεται για πολλά χρόνια η UEFA, μια τριάδα κορυφαίων διεκδικητών έχουν αναδυθεί με την πρόθεση να υπογράψουν συμφωνία με το κυβερνών σώμα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.

Όπως αναφέρθηκε από το SportBusiness, είναι η IMG που ανήκει στην Endeavor, το αντίπαλο πρακτορείο Infront και η Relevent Sports Group, η εταιρεία αθλητικών μέσων ενημέρωσης με έδρα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και διοργανώτρια εκδηλώσεων, μεταξύ των οποίων το International Champions Cup.

Οι προσφορές παρουσιάστηκαν στους εκπροσώπους της UEFA και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Συλλόγων στις 22 και 23 Νοεμβρίου.

Στο έγγραφο RFP (Request for Proposals), η UEFA κάλεσε τις ενδιαφερόμενες εταιρείες να υποβάλουν προσφορές για περίοδο τριών ή έξι σεζόν, από το 2024-25 έως το 2026-27, ή μέσω δύο ξεχωριστών προσφορών (από 2024-25 έως 2026-27 και από 2027-28 έως 2029-30) για τη μεταφορά της εκμετάλλευσης των δικαιωμάτων στο UEFA Champions League, Europa League, Europa Conference League, European Super Cup και Youth League.

Τη διαδικασία διαχειρίζεται η UEFA Club Competitions SA (UCCSA), μια κοινοπραξία μεταξύ της UEFA και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Συλλόγων.

Η ECA εκπροσωπεί τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς συλλόγους και προεδρεύει ο πρόεδρος της Παρί Σεν Ζερμέν και του beIN Media Group, Νάσερ Αλ-Κελαΐφι.

Οι προσφορές υποβλήθηκαν έως τις 15 Νοεμβρίου, ενώ οι λεπτομέρειες των προτάσεων παρουσιάστηκαν νωρίτερα αυτό το μήνα στη συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής της ECA, στο Παρίσι.

Η UEFA έχει διευκρινίσει στο έγγραφο RFP ότι σκοπεύει να ολοκληρώσει την επιλογή και το διορισμό μιας υπηρεσίας για την εκμετάλλευση των δικαιωμάτων έως τις 31 Δεκεμβρίου.

Η επόμενη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της UEFA έχει προγραμματιστεί για τις 16 Δεκεμβρίου. Η Team Marketing πουλούσε τα δικαιώματα από την έναρξη του UEFA Champions League, το 1992-93 κι εργαζόταν πάντα με προμήθεια.