Το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA παραμένει στην κορυφή της λίστας με τα 50 πιο εμπορεύσιμα αθλητικά brands, μια κατάταξη που δημιουργήθηκε από την SportsPro χάρη στο SponsorPulse.
Αφού τερμάτισε στην πρώτη θέση πέρυσι, το παγκόσμιο τουρνουά ποδοσφαίρου Ανδρών διατήρησε την ίδια θέση και για το 2021.
Το Μουντιάλ κατατάσσεται μπροστά από τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες (2οι) και την Εθνική Ένωση Καλαθοσφαίρισης των ΗΠΑ (NBA), που είναι τρίτη, ενώ Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα διατήρησαν τις θέσεις τους ως τέταρτο και πέμπτο brand name, αντίστοιχα.
Όπως και το 2020, το ποδόσφαιρο κυριαρχεί στη λίστα με επτά παίκτες από το δημοφιλέστερο των αθλημάτων στην πρώτη δεκάδα. Επτά νέες συμμετοχές, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων ομάδων της Formula 1, βρίσκονται στην πρώτη 50άδα, από τις οποίες η υψηλότερη είναι η Scuderia Ferrari στην 14η θέση.
Τώρα στο δεύτερο έτος, η κατάταξη των διεθνών αθλητικών εμπορικών σημάτων – συμπεριλαμβανομένων πρωταθλημάτων, ομάδων, διοικητικών φορέων και σημαντικών γεγονότων – καταρτίζεται σύμφωνα με το SporsorPulse’s Opportunity Score, μια καθολική αξία που επιτρέπει να συγκρίνονται άμεσα οι επωνυμίες με βάση επτά βασικές παραμέτρους: αλληλεπίδραση, ένταση, ορμή, πάθος, ενθουσιασμός, θεώρηση απόκτησης και προτίμηση.
Η μεθοδολογία του SponsorPulse, η οποία βασίζεται σε έρευνες επί περισσότερων από 30.000 άτομα κάθε μήνα, μελετά την αντίληψη των καταναλωτών σε 18 από τις μεγαλύτερες αγορές σε όλο τον κόσμο για να προσδιορίσει με ακρίβεια τις συμπεριφορές και τα συναισθήματα των ανθρώπων απέναντι στις μάρκες.
Περισσότερα από 250.000 άτομα ηλικίας από 13 έως 64 ετών βοήθησαν στον καθορισμό της κατάταξης, όπου μετρήθηκαν συνολικά 185 παγκόσμια αθλητικά brand.
Οι ιταλικοί σύλλογοι βρίσκονται πίσω από ομάδες όπως η Μπαρτσελόνα και η Ρεάλ, αλλά και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η Μάντσεστερ Σίτι, ενώ το επίπεδο είναι σχεδόν το ίδιο για την Μπάγερν Μονάχου και την Τσέλσι. Πιο πίσω ακόμη η Άρσεναλ, η Ατλέτικο Μαδρίτης και η Παρί Σεν Ζερμέν.
Στη βαθμολογία για τα εθνικά πρωταθλήματα προηγείται η Premier League και η ισπανική Liga, με τρίτη την ιταλική Serie A. Μεταξύ των διοργανώσεων, το Champions League κατακτά την 6η θέση, ενώ η 7η προορίζεται για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και πιο πίσω βρίσκονται η Bundesliga και το Europa League.
Το τελευταίο ενδιαφέρον σημείο είναι αυτό που προσφέρει το brand της Formula 1, η οποία καταλαμβάνει την 17η θέση στην κατάταξη αλλά η επωνυμία της Ferrari ξεπερνά αυτή της F1, ευρισκόμενη στη 14η θέση!