Ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, εξέφρασε «έκπληξη» για την αύξηση της ταχύτητας που -κατά την άποψή του- πέτυχε η Mercedes, χάρη στις επιδόσεις του νέου κινητήρα.
Αυτό αναφέρει το BBC, υπενθυμίζοντας ότι οι κανόνες της Formula 1 δεν επιτρέπουν την αύξηση της ισχύος του κινητήρα κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Η Mercedes απορρίπτει τους ισχυρισμούς της Red Bull, υποστηρίζοντας ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει στον κινητήρα της, εκτός από την τοποθέτηση μιας νέας μονάδας ισχύος στο αυτοκίνητο του Χάμιλτον για το τουρκικό Grand Prix του περασμένου σαββατοκύριακου.
Τόσο το μονοθέσιο του Χάμιλτον όσο κι εκείνο του αντιπάλου του στη Red Bull, Μαξ Φερστάπεν, εφοδιάστηκαν με νέους κινητήρες – με κόστος κυρώσεων στο grid – στους δύο τελευταίους αγώνες τους.
Ο Φερστάπεν βρίσκεται έξι βαθμούς μπροστά από τον Χάμιλτον, έξι αγώνες πριν από το τέλος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, αφού ο Ολλανδός τερμάτισε δεύτερος στο τουρκικό GP της Κυριακής κι ο Χάμιλτον πέμπτος.
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης υποβαθμίζονται με την πάροδο του χρόνου, οπότε το νέο σύστημα κίνησης του Χάμιλτον μπορεί να παρείχε ένα μικρό πλεονέκτημα απόδοσης, σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιούσε προηγουμένως.
Ο Χόρνερ κούνησε επίσης το δάχτυλο σε ένα άλλο μέτωπο. Η εταιρεία που εδρεύει στη Στουτγάρδη «έχει κάποια ζητήματα αξιοπιστίας, κάτι που είναι ασυνήθιστο για τη Mercedes», δήλωσε.
«Αλλά η απόδοσή της εξακολουθεί να είναι απίστευτα εντυπωσιακή», πρόσθεσε. «Αν η αξιοπιστία είναι σε βάρος της απόδοσης δεν το ξέρω, αλλά αν κοιτάξετε ορισμένα από τα “δέλτα” ταχύτητας στην ευθεία, σε ορισμένα σημεία ήταν 15-20 χλμ. / ώρα υψηλότερα απ΄ αυτό που θα μπορούσε να παρέχει το DRS (σύστημα μείωσης της οπισθέλκουσας)».
Η Mercedes ανέφερε ότι είναι μπερδεμένη από τις δηλώσεις του Χόρνερ, υποστηρίζοντας ότι υπάρχει έλλειψη επιβεβαίωσης από τα δεδομένα.