Skip to main content

Πανελλαδικές: Στη δημοσιότητα τα στατιστικά των βαθμολογιών – Οι επιδόσεις των υποψήφιων

Τα στατιστικά στοιχεία από τις φετινές βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, που δίνουν και μία πρόγευση για το πού θα κυμανθούν οι φετινές βάσεις εισαγωγής των τμημάτων και των σχολών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας. Αυτό που εν τέλει θα καθορίσει τις βάσεις, εκτός από τις βαθμολογίες, είναι και η κατεύθυνση της ζήτησης σε σχολές και τμήματα από τους υποψήφιους, μέσω των επιλογών των υποψηφίων στο Μηχανογραφικό Δελτίο. 

Η δημοσίευση των στατιστικών στοιχείων γίνεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης των βαθμολογιών των υποψηφίων που αναρτήθηκαν νωρίτερα σήμερα σε όλα τα Λύκεια της χώρας και στην ιστοσελίδα https://results.it.minedu.gov.gr .

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τους υποψήφιους των ημερήσιων ΓΕΛ που εξετάστηκαν με το νέο σύστημα η εικόνα από τα γραπτά έχει ως εξής:

Ανθρωπιστικές Σπουδές

  • Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ.Π. ΗΜ: Το 74,94% έγραψε πάνω από τη βάση ενώ το 25,06 βαθμολογήθηκε κάτω από τη βάση.
  • Αρχαία Ελληνικά Ο.Π.ΗΜ.: Το 52,82% βαθμολογήθηκε πάνω από τη βάση και το 47,18% πήρε βαθμολογία κάτω από τη βάση του 10.
  • Ιστορία Ο.Π.ΗΜ.: Το 49,19% έγραψε πάνω από τη βάση ενώ το 50,81 βαθμολογήθηκε κάτω από τη βάση.
  • Κοινωνιολογία Ο.Π.ΗΜ.: Το 62,03% βαθμολογήθηκε πάνω από τη βάση και το 37,97% κάτω από τη βάση.

Θετικές σπουδές

  • Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ.Π.ΗΜ.: 82,66 πάνω από τη βάση, 17,34 κάτω από τη βάση.
  • Φυσική Ο.Π.ΗΜ.: 58,50% πάνω από τη βάση, 41,50%, κάτω από τη βάση.
  • Χημεία Ο.Π.ΗΜ.: 51,25% πάνω από τη βάση, 48,75%, κάτω από τη βάση.
  • Μαθηματικά Ο.Π.ΗΜ.: 66,86% πάνω από τη βάση, 33,14% κάτω από τη βάση.

Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής

  • Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ.Π. ΗΜ: 57,15% πάνω από τη βάση, 41,85% κάτω από τη βάση.
  • Μαθηματικά Ο.Π.ΗΜ.: 24,41% πάνω από τη βάση, 75,59% κάτω από τη βάση.
  • Πληροφορική Ο.Π.ΗΜ.: 55,25% πάνω από τη βάση, 44,75% κάτω από τη βάση.
  • Οικονομία Ο.Π.ΗΜ.: 60,24% πάνω από τη βάση 39,76 κάτω από τη βάση.

Σπουδές Υγείας

  • Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γ.Π.ΗΜ.: 86,78% πάνω από τη βάση, 13,22 κάτω από τη βάση.
  • Φυσική Ο.Π.ΗΜ.: 55,03% πάνω από τη βάση, 44,97 κάτω από τη βάση.
  • Χημεία Ο.Π.ΗΜ.: 52,39% πάνω από τη βάση, 47,61% κάτω από τη βάση.
  • Βιολογία Ο.Π.ΗΜ.: 71,75% πάνω από τη βάση, 28,25% κάτω από τη βάση.

Αναλυτικά τα στατιστικά στοιχεία για τις επιδόσεις του υπουργείο Παιδείας παρατίθενται στον ιστότοπο του υπουργείου Παδείας.

Ο αριθμός των υποψηφίων ανά Λύκειο και Ομάδα Προσανατολισμού

Το πλήθος των υποψηφίων που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2020 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα Προσανατολισμού/Τομέα εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες:

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΛ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ

ΕΣΠΕΡΙΝΑ

ΣΥΝΟΛΟ

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

21617

377

21994

ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

15193

95

15288

ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

11020

72

11092

ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

23394

164

23558

ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΜΟΝΟ)

323

2

325

ΣΥΝΟΛΑ

71547

710

72257

    

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΛ ΠΑΛΑΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ

ΕΣΠΕΡΙΝΑ

ΣΥΝΟΛΟ

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

2269

51

2320

ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

3260

36

3296

ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

1322

18

1340

ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΜΟΝΟ)

132

4

136

ΣΥΝΟΛΑ

6983

109

7092

    

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΑΛ

   
    

ΤΟΜΕΑΣ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ

ΕΣΠΕΡΙΝΑ

ΣΥΝΟΛΟ

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

997

49

1046

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

2535

309

2844

ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

281

51

332

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

345

22

367

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

1222

94

1316

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

1915

186

2101

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

659

13

672

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

1815

150

1965

ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ

4507

394

4901

ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΜΟΝΟ)

32

3

35

ΣΥΝΟΛΑ

14308

1271

15579

Επισημαίνεται ότι το πλήθος των υποψηφίων προκύπτει από μία τουλάχιστον συμμετοχή σε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.