Διευκρινίσεις όσον αφορά τις διακοπές υδροδότησης για ληξιπρόθεσμες οφειλές κάνει η ΕΥΔΑΠ.
Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι οι διακοπές υδροδότησης αφορούν σε δύο κατηγορίες:
- Ακίνητα που κατοικούνται από τους ιδιοκτήτες τους και παρουσιάζουν υψηλή οφειλή, μεγαλύτερη των 500 ευρώ, που κατά κανόνα έχει διαμορφωθεί σε ένα βάθος χρόνου.
- Μισθωμένα ακίνητα τα οποία παρουσιάζουν οφειλή μεγαλύτερη από 100 ευρώ. Σύμφωνα με την ΕΥΔΑΠ, ειδικά αυτή η κατηγορία αντιπροσωπεύει μόνο το 0,5% των καταναλωτών και αφορά κυρίως σε ασυνεπείς πελάτες οι οποίοι δεν έχουν γνωστοποιήσει στην Εταιρεία τεκμηριωμένη αδυναμία πληρωμής του λογαριασμού και δεν έχουν προβεί σε ρύθμιση οφειλών. «Η ΕΥΔΑΠ με βάση το καταστατικό της, συμβάλλεται με τον εκάστοτε ιδιοκτήτη του ακινήτου, ο οποίος είναι και υπόλογος για οποιαδήποτε οφειλή στην Εταιρεία. Συνεπώς, υπάρχει η υποχρέωση από την πλευρά της ΕΥΔΑΠ να προστατέψει τους ιδιοκτήτες από τους ασυνεπείς ενοικιαστές», συμπληρώνει.
Σε σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι «η διακοπή της υδροδότησης δεν γίνεται ποτέ απροειδοποίητα, καθώς έχει προηγηθεί τουλάχιστον μία ειδική επιστολή που αποστέλλεται στην ταχυδρομική διεύθυνση του υδροδοτούμενου ακινήτου ενώ για τους καταναλωτές που έχουν δηλώσει e-mail ή κινητό τηλέφωνο, γίνεται ταυτόχρονη αποστολή μηνύματος e-mail ή sms».
Η εταιρεία υπενθυμίζει ότι έχει θεσπίσει το Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, το οποίο από 1/7/2017 διπλασιάζει τη δωρεάν ποσότητα νερού για όλους τους δικαιούχους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης, ενώ παρέχει επιπλέον δωρεάν ποσότητα σε κάθε μέλος ΑμεΑ ενός τέτοιου νοικοκυριού.
Τέλος, γνωστοποιεί ότι έχει ήδη δρομολογήσει τη συνεργασία της με τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων για την τεκμηρίωση της πραγματικής οικονομικής αδυναμίας των νοικοκυριών που χρήζουν φροντίδας για την επιβίωσή τους.