Ηλεκτρονικές πινακίδες σήμανσης ορίων ταχύτητας και STOP με λαμπτήρες Led υπερυψηλής φωτεινότητας πρόκειται να τοποθετηθούν στο οδικό δίκτυο του νομού Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα σε τμήματα του εθνικού και επαρχιακού δικτύου που διέρχονται από κατοικημένες περιοχές.
Οι επεμβάσεις, που εγκρίθηκαν σήμερα από τη Μητροπολιτική Επιτροπή Θεσσαλονίκης, αναμένεται να βελτιώσουν τις κυκλοφοριακές συνθήκες και το επίπεδο ασφάλειας των αντίστοιχων περιοχών.
Συγκεκριμένα, στο εθνικό οδικό δίκτυο θα τοποθετηθούν πινακίδες
- στις παλιές εθνικές οδούς Θεσσαλονίκης – Κατερίνης,
- στη Χαλκηδόνα (πλησίον Ηρώου), Θεσσαλονίκης – Ευζώνων/Πρόχωμα (πλησίον παιδικής χαράς), Θεσσαλονίκης -Ευζώνων/Πρόχωμα (στροφή προς Αγιονέρι- σχολείο),
- Θεσσαλονίκης- Καβάλας στη Γερακαρού, Θεσσαλονίκης- Καβάλας στην Ασπροβάλτα,
- Θεσσαλονίκης- Λαγυνών, Θεσσαλονίκης- Καβάλας στο Ζαγκλιβέρι,
- Θεσσαλονίκης- Καβάλας στην Απολλωνία, Θεσσαλονίκης- Κατερίνης (Διασταύρωση Μ. Μοναστήρι- Άδενδρο) καθώς και στην 16η Εθνική Οδό στα Βασιλικά.
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, οι πινακίδες θα τοποθετηθούν
- στην 6η Επαρχιακή οδό στη Μεσήμβρια και την Αγχίαλο,
- στην 30η Επαρχιακή οδό στην είσοδο των Ταγαράδων,
- στο ύψος της 14ης και της 15ης παρόδου,
- στην είσοδο για Αγία Παρασκευή, τ
- η στροφή προς τη μονή Αγίου Παϊσίου και τη Σουρωτή καθώς και
- στην 25η Επαρχιακή οδό στην είσοδο του Σταυρού και το πέταλο εισόδου από Ολυμπιάδα.
Σχετικό αίτημα υπέβαλε η υποδιεύθυνση τεχνικών έργων της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης για την αναγκαιότητα της δαπάνης, προϋπολογισμού εκατό χιλιάδων ευρώ.
Κατά τη διάρκεια του έργου, εφόσον απαιτηθεί λόγω επικινδυνότητας οδού ή επισήμανσης από την Τροχαία, ενδέχεται να προστεθούν νέες πινακίδες. Επίσης μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις και σε παρακείμενα δίκτυα εκτός από αυτά που αναφέρονται στην τεχνική έκθεση.
Όπως έγινε γνωστό από τη σχετική εισήγηση, η ηλεκτροδότηση των πινακίδων θα γίνει από το υπάρχον δίκτυο ηλεκτροφωτισμού οδών ή από φωτοβολταϊκά πάνελ.