Σε σωστά προετοιμασμένους μαθητές απευθύνονταν τα θέματα της Ναυσιπλοΐας των ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας, η οποία επισημαίνει ότι δεν υπήρχαν ασάφειες ή σκοτεινά σημεία.
Ειδικότερα, βάσει του σχολιασμού των φροντιστών, στο Α θέμα θεωρίας δεν υπήρχαν δυσκολίες στις ερωτήσεις τύπου Σωστού – Λάθους και στην αντιστοίχιση.
Στο Β θέμα έχουμε ερωτήσεις θεωρίας με ορισμούς και τον σχεδιασμό ενός σχήματος που αναφέρεται στο έξαρμα του πόλου.
Στο Γ θέμα έχουμε δύο μικρές ασκήσεις θέτοντας στο τέλος και δύο ερωτήσεις κρίσεως στους μαθητές για να ελεγχθεί η κατανόηση του ύψους της παλίρροιας σε κάποια περιοχή και η χρήση της ορθοδρομίας – λοξοδρομίας κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού πορείας.
Στο Δ θέμα έχουμε πάλι δύο ασκήσεις πάνω στις έννοιες της πολικής και ζενιθιακής απόστασης, καθώς και στον υπολογισμό της LHA απλανούς, με σωστή χρήση εξισώσεων από τη θεωρία.
Σε γενικές γραμμές έχουμε θέματα για διαβασμένους μαθητές των ΕΠΑΛ χωρίς εκπλήξεις.