Σαφή και χωρίς «σκοτεινά σημεία» ήταν τα σημερινά θέματα των Μαθηματικών (Άλγεβρα) στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος.
Όπως αναφέρει η Ομοσπονδία, σε γενικές γραμμές τα σημερινά θέματα ήταν για διαβασμένους μαθητές, αλλά δεν έκρυβαν εκπλήξεις.
Ειδικότερα, στο Α θέμα θεωρίας δεν υπήρχαν δυσκολίες, ενώ το Β θέμα αφορούσε μία «κλασική άσκηση στατιστικής με άγνωστο που χρησιμοποιεί και όριο με απροσδιοριστία χωρίς παγίδες».
Στο Γ θέμα, σύμφωνα με την Ομοσπονδία, υπήρχε για πρώτη φορά θέμα που αφορά κανονική κατανομή στη στατιστική χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.
Στο Δ θέμα υπήρχε μία άσκηση παρόμοια με το αντίστοιχο Δ θέμα των εξετάσεων του 2016 με αναμενόμενα ερωτήματα μέχρι το Δ3. Όπως σημειώνει η ΟΕΦΕ, το Δ4 χρειαζόταν λίγη παραπάνω ενασχόληση, αλλά δεν προκαλούσε προβλήματα.
Σαφή και χωρίς «σκοτεινά σημεία» ήταν τα σημερινά θέματα των Μαθηματικών (Άλγεβρα) στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος.
Όπως αναφέρει η Ομοσπονδία, σε γενικές γραμμές τα σημερινά θέματα ήταν για διαβασμένους μαθητές, αλλά δεν έκρυβαν εκπλήξεις.
Ειδικότερα, στο Α θέμα θεωρίας δεν υπήρχαν δυσκολίες, ενώ το Β θέμα αφορούσε μία «κλασική άσκηση στατιστικής με άγνωστο που χρησιμοποιεί και όριο με απροσδιοριστία χωρίς παγίδες».
Στο Γ θέμα, σύμφωνα με την Ομοσπονδία, υπήρχε για πρώτη φορά θέμα που αφορά κανονική κατανομή στη στατιστική χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.
Στο Δ θέμα υπήρχε μία άσκηση παρόμοια με το αντίστοιχο Δ θέμα των εξετάσεων του 2016 με αναμενόμενα ερωτήματα μέχρι το Δ3. Όπως σημειώνει η ΟΕΦΕ, το Δ4 χρειαζόταν λίγη παραπάνω ενασχόληση, αλλά δεν προκαλούσε προβλήματα.