Skip to main content

Κ. Καραμανλής: Μέσα στο επόμενο τρίμηνο τα εργοτάξια για τη γραμμή 4 του Μετρό

Μέσα στο επόμενο τρίμηνο θα έχουν στηθεί εργοτάξια σε σημεία όπως η πλατεία Εξαρχείων για την γραμμή 4 του Μετρό, τόνισε σε συνέντευξή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, όσον αφορά στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, σημείωσε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το αποσύνδεσε από την παραχώρηση της Αττικής Οδού και ως εκ τούτου δεν θα υπάρχουν διόδια σε αυτό το δρόμο.

Ανέφερε επίσης ότι πριν από δύο ημέρες ξεκίνησε η δεύτερη φάση του διαγωνισμού ΣΔΙΤ για τον ΒΟΑΚ, το μεγαλύτερο οδικό έργο αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη. 

Ο υπουργός, επεσήμανε και τα όσα έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής σε σχέση με τις οδικές συγκοινωνίες  αναφέροντας ότι: 

• Σήμερα στην Αθήνα έχουμε 3.000 περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων την ημέρα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο. 

• Από 850 λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας, σήμερα έχουμε 1250. Αύξηση σχεδόν 50%. 

• Τώρα, έρχονται άλλα 300 λεωφορεία με leasing. Δόθηκε το πράσινο φως από το Ελεγκτικό Συνέδριο και μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου θα αρχίσουν σταδιακά να κυκλοφορούν κι αυτά.

• Η ανανέωση του στόλου με προμήθεια νέων λεωφορείων εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης και θα γίνει σε δύο φάσεις.

• Μέσα στο επόμενο τρίμηνο τα λεωφορεία θα φτάσουν περίπου τα 1.500. Όμως το ζήτημα δεν είναι μόνο τα λεωφορεία, αλλά και οι οδηγοί. Για αυτό προχωρούν προσλήψεις, για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια.

• Δημιουργήθηκαν ειδικότερα 655 νέες θέσεις εργασίας σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. 

Ο ΣΥΡΙΖΑ το μόνο που αύξησε στα ΜΜΜ ήταν η τιμή του εισιτηρίου

«Η προηγούμενη κυβέρνηση ξέρετε που έκανε αύξηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς; Σε ένα πράγμα μόνο, στην τιμή του εισιτηρίου, από το 1,20 στο 1,40. Και εμείς την τιμή του εισιτηρίου τη μειώσαμε πάλι», τόνισε o υπουργός. 

Υπογράμμισε ακόμη ότι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από την ίδια τη φύση τους προφανώς και υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού, για αυτό, είπε, άλλωστε και πρώτα έγινε σε αυτά υποχρεωτική η μάσκα πριν τους υπόλοιπους δημόσιους χώρους. Από εκεί και πέρα, επεσήμανε, ότι πολλοί επιστήμονες έχουν τονίσει ότι άλλες δραστηριότητες συμβάλλουν περισσότερο στη διάδοση του ιού, ιδίως όταν δεν λαμβάνονται μέτρα προστασίας.

Ωστόσο, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, οι γραμμές όπου παρουσιάζονται προβλήματα, όπου δηλαδή η πληρότητα είναι πάνω από 65%, δεν ξεπερνούν τις 20 και σε αυτές δίνεται το μεγαλύτερο βάρος.

Αναφέρθηκε τέλος στη λελογισμένη προσπάθεια ανοίγματος κάποιων οικονομικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων, επισημαίνοντας την κόπωση των πολιτών, καθώς και την πορεία του εμβολιασμού.