Σε υψηλά ποσοστά αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό κυμάνθηκε η υπηρεσία «Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής» που λάνσαρε το Public κατά τη φετινή Black Friday.
Σύμφωνα με την εταιρεία, πάνω από 100.000 καταναλωτές εμπιστεύτηκαν την υπηρεσία. Εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα τεχνολογίας και οικιακών συσκευών συμμετείχαν στην «Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής» 15%, αυξάνοντας ταυτόχρονα το Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών.
Η «Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής» στο 99,98% των προϊόντων προσέφερε συγκεκριμένα τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξασφαλίσουν πως εάν έβρισκαν κάποιο προϊόν φθηνότερα ακόμη και 14 ημέρες μετά την αγορά, θα λάμβαναν επιστροφή της αξίας της διαφοράς μέσω του Public Wallet, εύκολα και άμεσα, για μελλοντικές αγορές.
Όπως σημειώνει το Public oι καταναλωτές δήλωσαν πως επωφελήθηκαν από τις εξατομικευμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής που διαρκώς εμπλουτίζουν τα Public. H οργανωμένη αλυσίδα τονίζει πως θα συνεχίσει να παρέχει καινοτόμες λύσεις που συμβαδίζουν με τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, παραμένοντας προορισμός για όσους αναζητούν ποιότητα, αξιοπιστία και οικονομία στις αγορές τους.