Skip to main content

Παρ’ ολίγον σύγκρουση τρένων στον Κορινό – Τι αναφέρουν ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ

ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME

Στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023, σύμφωνα με ανακοίνωση

Στην πλήρη διερεύνηση του περιστατικού που παρ’ ολίγον θα προκαλούσε σύγκρουση τρένων στον Κορινό Πιερίας,  προχωρούν ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΕΡΓΟΣΕ με την κατασκευάστρια εταιρεία του συστήματος σηματοδότησης, εξετάζουν πολύ προσεκτικά  όλες τις σχετικές αναφορές με σκοπό την πλήρη διερεύνηση του σχετικού περιστατικού.

Τονίζεται ότι στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει λάβει όλα τα αναγκαία πιστοποιητικά ασφαλείας όπως απαιτούνται από την σχετική νομοθεσία, ενώ διαθέτει και το ανάλογο πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας που εκδόθηκε από την ΡΑΣ.

Με δεδομένη την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων που εγγυάται διεθνώς η λειτουργία συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία άμεσα κάνουν όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους όπως επιβάλλουν τα τεχνικά εγχειρίδια των συστημάτων αυτών με σκοπό».

Τι έχει καταγγελθεί

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε μηχανοδηγός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,  συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στο Σταθμό του Κορινού. Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 με προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά -έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες- προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.

Οι μηχανοδηγοί της Intercity  άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό του Κορινού,  ακινητοποιημένος, θορυβήθηκαν και επικοινώνησαν μαζί του μέσω κινητού τηλεφώνου.  Τελικά, το Intercity μπόρεσε να σταματήσει με ασφάλεια, πριν φτάσει στο σημείο.