Μια αφίσα της Taylor Swift και… μία σόμπα, ήταν τα πιο ασυνήθιστα αντικείμενα που ξεχάστηκαν μέσα σε ταξί, ενώ τα ξεχασμένα κινητά είχαν την τιμητική τους, σύμφωνα με τα στοιχεία για τους τελευταίους 12 μήνες.
Σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας Taxi App FREENOW, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, οι επιβάτες στην Ελλάδα ανέφεραν πάνω από 450 κινητά τηλέφωνα που αναζήτησαν εκ των υστέρων σε ταξί, που αντιστοιχούσαν στο 25% όλων των αναφορών για ξεχασμένα αντικείμενα.
Στην Ευρώπη συνολικά, το FREENOW καταγράφει σχεδόν 500 αναφορές για ξεχασμένα αντικείμενα κάθε εβδομάδα. Εντυπωσιακά, οι Ιρλανδοί επιβάτες είναι οι πιο «αφηρημένοι», με μια μέση αναφορά 130 ξεχασμένων αντικειμένων ανά εβδομάδα.
Συγκριτικά, στην Ελλάδα οι χρήστες αναφέρουν κατά μέσο όρο 50 αντικείμενα κάθε εβδομάδα και 7 κάθε μέρα. Η FREENOW κατέγραψε τις περισσότερες αναφορές τον Ιανουάριο του 2024, ενώ ο Μάιος 2024 ήταν ο μήνας με τον χαμηλότερο αριθμό αντικειμένων που έχουν ξεχαστεί σε ταξί.
Τα 10 πιο συχνά αντικείμενα που ξεχνιούνται σε ταξί στην Ελλάδα:
- Κινητό τηλέφωνο
- Κλειδιά
- Πορτοφόλι
- Τσάντα
- Γυαλιά ηλίου/οράσεως
- Ακουστικά
- Ηλεκτρονικό τσιγάρο
- Tablet
- Έγγραφα
- Καπέλο
Τα 5 πιο ασυνήθιστα αντικείμενα που ξεχνιούνται σε ταξί στην Ελλάδα και την Ευρώπη:
- Σόμπα
- Κονσόλα DJ
- Φωτογραφία ταυτότητας
- Αφίσα Taylor Swift
- Κουρευτική μηχανή
Σε περίπτωση που ο επιβάτης αντιληφθεί ότι ξέχασε κάτι στο πίσω κάθισμα ή στο πορτμπαγκάζ του ταξί αφού ο οδηγός έχει φύγει, μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας μαζί του. Η FREENOW δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να έρθουν σε επαφή με τον οδηγό μέσω της εφαρμογής έως και 7 ημέρες μετά τη διαδρομή (η σύνδεση είναι ασφαλής, με κρυφή γραμμή και κρυπτογραφημένο αριθμό).
Επιπλέον, οι επιβάτες που επιθυμούν να αναζητήσουν ένα αντικείμενο μπορούν να εντοπίσουν το ιστορικό των διαδρομών τους
Για να επανενώσει ακόμη περισσότερα αντικείμενα με τους ιδιοκτήτες τους, η FREENOW συνεργάστηκε με τη NotLost, μια πλατφόρμα τελευταίας τεχνολογίας που διασφαλίζει την ταχύτερη επιστροφή χαμένων αντικειμένων προσφέροντας μια απλοποιημένη εμπειρία για επιβάτες και οδηγούς.