Αποκαταστάθηκε πλήρως η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων μετεγγραφών/μετακινήσεων φοιτητών σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας.
Το Σάββατο, άνοιξε η εν λόγω πλατφόρμα, ωστόσο υπήρξε κώλυμα υποβολής των αιτήσεων μετεγγραφής, για τις οποίες απαιτείται έλεγχος εισοδήματος.
Σημειώνεται, τέλος, ότι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων είναι η Τρίτη 26/11/2024 (15:00) και οι ενδιαφερόμενοι, για την είσοδό τους θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν, ενώ η κατοχή Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) είναι υποχρεωτική για τους αιτούντες ηλεκτρονικής αίτησης με μοριοδοτούμενους λόγους, αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές και Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.
Επισημαίνεται ότι η κατοχή Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) είναι υποχρεωτική για τον αιτούντα ηλεκτρονικής αίτησης με μοριοδοτούμενους λόγους, αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές και Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης.
Τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών αιτήσεων θα ανακοινωθούν μετά την λήξη της σχετικής προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν να αναζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι στη σχετική εγκύκλιο. Η φετινή εγκύκλιος περιέχει ευνοϊκές αλλαγές για τρίτεκνους και πολύτεκνους φοιτητές οι οποίοι επιθυμούν την πολυπόθητη μετεγγραφή.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ