Skip to main content

Κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα για το τρένο του Προαστιακού που μπήκε στη γραμμή του Μετρό

(ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI)
Φωτ. αρχείου.

Το περιστατικό συνέβη στις 9 Οκτωβρίου στον σταθμό του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας

Κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα διέταξε ο προϊστάμενος της εισαγγελίας πρωτοδικών της Αθήνας Αριστείδης Κορρέας για το τρένο του Προαστιακού που παραλίγο να μπει στο υπόγειο δίκτυο του Μετρό, έπειτα από λάθος διευθέτηση των γραμμών από τους ρυθμιστές του ΟΣΕ.

Την έρευνα θα ερευνήσει ο Εισαγγελέας πρωτοδικών κ. Ανδρέου, ο οποίος θα διαπιστώσει εάν έχουν τελεστεί αξιόποινες πράξεις, όπως το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς και από ποιους.

Το περιστατικό συνέβη στις 9 Οκτωβρίου στον σταθμό του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας.

Προαστιακός: Συρμός μπήκε σε γραμμή του μετρό

Έκανε οπισθοπορεία για 300 μ.

Σύμφωνα με το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών», ένας συρμός του Προαστιακού έλαβε εντολή την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στη Δουκίσσης Πλακεντίας να μπει σε λάθος γραμμή και συγκεκριμένα σε σήραγγα του Μετρό.

Ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε το λάθος και προσπάθησε μάταια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη.

Τότε έλαβε τη σωτήρια, όπως αποδείχθηκε, απόφαση να ελαττώσει ταχύτητα και να προχωρήσει αργά ώστε να αντιληφθεί το λάθος η τηλεδιοίκηση.

Ο οδηγός έτσι αναγκάστηκε να κάνει οπισθοπορεία για περίπου 300 μέτρα.

Ο ΟΣΕ

Την ίδια ώρα, με ανακοίνωσή του, ο ΟΣΕ κάνει λόγο για «σφάλμα χάραξης του ρυθμιστή κυκλοφορίας του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ)» και ήδη τον έθεσε άμεσα σε διαθεσιμότητα και επανεκπαίδευση με το ερώτημα της περαιτέρω απασχόλησής του σε θέση ρυθμιστή κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με τον Οργανισμό, και ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, οι ενδείξεις των οποίων του έδιναν σαφή προειδοποίηση για πιθανή είσοδο σε μη εξουσιοδοτημένη τροχιά.

Ο ΟΣΕ, πάντως, επισημαίνει πως «σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε ο παραμικρός κίνδυνος για τους επιβάτες τόσο του προαστιακού, όσο και για αυτούς του Μετρό.

Η κίνηση τόσο του εν λόγω συρμού, όσο και των υπολοίπων γίνεται με σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση, που λειτουργούν κανονικά από το 2004.

Επιγραμματικά, δεν υπήρξε αντίθετη κίνηση συρμού, αλλά ενδεχόμενη κυκλοφορία μη εξουσιοδοτημένου συρμού σε γραμμή μετρό», αναφέρει ο ΟΣΕ.