Το βλέμμα στους λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς στρέφει ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Καθηγητής Κωνσταντίνος Μαρινάκος, τονίζοντας πως η τουριστική βιομηχανία θα πρέπει να εστιάσει σε αυτούς για να αποσυμφορηθούν οι ήδη επιβαρυμένοι προορισμοί.
Ο κ. Μαρινάκος επισημαίνει ότι ίσως ήρθε η ώρα να μάθουμε να διαχειριζόμαστε καλύτερα τις τουριστικές ροές και να αναδεικνύουμε λιγότερο γνωστούς προορισμούς.
Μάλιστα, υπογραμμίζει πως θα πρέπει κάθε προορισμός να εξειδικευτεί με το δικό του εμπορικό σήμα, το δικό του καθορισμένο προϊόν/αγορά και το δικό του χαρακτηριστικό μήνυμα.
Πώς καταπολεμάται ο υπερτουρισμός;
Ο κ. Μαρινάκος σημείωσε ότι αν υπάρχει «υπερτουρισμός», τότε πρέπει απαραίτητα να συνδέεται με τις διανυκτέρευσεις και επομένως οφείλουμε να εξετάσουμε κατά πόσο πρέπει να μιλάμε για «υπερτουρισμό» ή για «υπερενοικιάσεις», εστιάζοντας στην αλματώδη αύξηση της βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Για το λόγο αυτό και απαντώντας πώς καταπολεμάται ο «υπερτουρισμός» στις περιπτώσεις που όντως υπάρχει, και στις χρονικές περιόδους που εκδηλώνεται, σημειώνει ότι θα πρέπει να υπάρξει και η πολυπόθητη εξισορρόπηση από την πλευρά της βραχυχρόνιας μίσθωσης (Θα μπορούσε να επιτευχθεί μια ισορροπία με βάση κάποιες παραμέτρους, πληθυσμό ή/και δωμάτια ξενοδοχείων), όπως σημειώνει.