Skip to main content

Απίστευτες εικόνες από τη σύγκρουση τρένου με πεσμένα δέντρα στη γραμμή Χαλκίδας – Αθήνας

Οι 35 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1531 μεταφέρθηκαν με την αμαξοστοιχία 1532 στον σταθμό των Αφιδνών.

Ομαλοποιούνται σταδιακά τα σιδηροδρομικά δρομολόγια αφού σύμφωνα με ενημέρωση της Hellenic Train υπάρχει αποκατάσταση της μονής γραμμής της κυκλοφορίας στο τμήμα Αφίδναι – Αυλώνα.

Σημειώνεται ότι η αμαξοστοιχία 1531(Χαλκίδα – Αθήνα ) προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές και να ακινητοποιηθεί, ενώ εικόνες από το περιστατικό δημοσίευσε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης.

Δεν υπήρξε τραυματισμός επιβατών ή προσωπικού.

Οι 35 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1531 μεταφέρθηκαν με την αμαξοστοιχία 1532 στον σταθμό των Αφιδνών.

Λόγω της πτώσης των δέντρων και των ζημιών που προκλήθηκαν νωρίτερα σήμερα στην σιδηροδρομική υποδομή, η κυκλοφορία στο τμήμα Αφίδνες – Χαλκίδα θα υποκατασταθεί με λεωφορεία. Επίσης τα δρομολόγια του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα υποκατασταθούν από λεωφορεία, μέχρι την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στο τμήμα Αφίδναι – Οινόη.

«Λειτούργησαν οι δικλίδες ασφαλείας»

«Σοβαρό περιστατικό μόνο στη θεωρία, στην πράξη δεν υπήρξε κίνδυνος για κανέναν» σύμφωνα με τον υφυπουργό Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου.

Ο κ. Οικονόμου υποστήριξε μιλώντας στον Σκάι ότι υπάρχουν δικλίδες ασφαλείας στο σύστημα, οι οποίες λειτούργησαν, και πως λόγω των έργων στα Σεπόλια η συνεννόηση μεταξύ των σταθμών δεν έγινε με την τηλεδιοίκηση, αλλά οι σταθμάρχες συνεννοήθηκαν μεταξύ τους με το παλιό σύστημα.

Οι τρεις σταθμάρχες αντιλήφθηκαν αμέσως τι έγινε και σταμάτησαν το τρένο. Ο τέταρτος επέδειξε αμέλεια, γι’ αυτό υπήρξε εισαγγελική παρέμβαση και τέθηκε εκτός υπηρεσίας τόνισε.

«Οι σατανικές συμπτώσεις είναι καλές για τα μυθιστορήματα. Εδώ μιλάμε για την ασφάλεια του κόσμου. Τα Τέμπη ήταν ένα τραγικό, πολύ κακό περιστατικό. Όμως, δεν έχουμε τέτοιες περιπτώσεις» ανέφερε.

Η ανακοίνωση των μηχανοδηγών

«Σήμερα το πρωί 13/9, οι αμαξοστοιχίες 1210 και 1307 παραλίγο να συγκρουστούν μετωπικά, μεταξύ των σταθμών της Αθήνας και των Αγίων Αναργύρων καθώς κινούνταν σε μονή γραμμή, με αντίθετη κατεύθυνση, κατόπιν εντολών που έλαβαν από τους εκατέρωθεν σταθμούς.

Η σύγκρουση αποσοβήθηκε καθώς ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1210 αντιλήφθηκε το λάθος στις εντολές που δόθηκαν στα 2 τρένα όταν ο μηχανοδηγός της 1307 προχώρησε σε εκφώνηση της διέλευσης του από το σταθμό των Αγίων Αναργύρων.

Σήμερα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα πραγματικά, και όχι κατ’ επίφαση, σοβαρό περιστατικό που αποφεύχθηκε χάρη στον επαγγελματισμό και την προσήλωση των μηχανοδηγών που αντιλήφθηκαν αυτό που πήγε να συμβεί.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ενημερώσουμε ότι ο μηχανοδηγός της 1210, που αντιλήφθηκε το λάθος και απέτρεψε την σύγκρουση είναι ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, ο οποίος πριν λίγους μήνες δέχθηκε προσωπική επίθεση, από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, με σχετική ανακοίνωση που ανέφερε χαρακτηριστικά, με αφορμή την τότε παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: «…το ίδιο πρόσωπο που, ως μηχανοδηγός αμαξοστοιχίας, παραβιάζει σηματοδότη θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών, με τη συνδικαλιστική του ιδιότητα υπογράφει ανακοινώσεις για την ασφάλεια των επιβατών».

Αναμένουμε την ανακοίνωση των ΟΣΕ, Hellenic Τrain και ιδιαίτερα την δήλωση του αρμόδιου Υπουργού, υπενθυμίζοντας ότι στο σημείο που έγινε το συμβάν δεν λειτουργούν η τηλεδιοίκηση, το ETCS και τα φωτοσήματα».