Ανακάλεσε την μήνυση κατά του κατά του πρώην υπουργού Λευτέρη Αυγενάκη, για το επεισόδιο εναντίον του, ο υπάλληλος του «Ελευθέριος Βενιζέλος», θεωρώντας το επεισόδιο που είχε προκαλέσει σάλο «λήξαν»
Όπως δήλωσε στην ΕΡΤ η εκ των δικηγόρων του υπαλλήλου Ελένη Σαμαρειτάκη, η αίτηση ανάκλησης υποβλήθηκε ήδη από την περασμένη Παρασκευή 12 Ιουλίου στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα και οδεύει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, από όπου είχε διαταχθεί η προκαταρκτική εξέταση.
Η δήλώσή του
Μέσω των δικηγόρων του υπαλλήλου, δημοσιοποιήθηκε και δήλωση του υπαλλήλου που συνοδεύει το αίτημα ανάκλησης:
«Εκείνη την ημέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης ήταν ο κ Αυγενάκης τον οποίον δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε μεγάλες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που παρουσίασαν τα Μέσα. Ηταν ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης. Έτσι μετά και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου του κ Αυγενάκη, το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα ζήτημα μεταξύ μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη»
Υπενθυμίζεται ότι εξαιτίας του πρωτοφανούς συμβάντος, ο κ. Αυγενάκης, τέθηκε εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ.