Το YouTube όχι μόνο έχει καθιερωθεί ως η πρώτη στάση των παιδιών όταν πρόκειται να απολαύσουν το “Peppa Pig”, αλλά είναι επίσης η κορυφαία πλατφόρμα που επηρεάζει τις αγορές τους, όπως δείχνει μια νέα έκθεση.
Η έκθεση της Precise TV και της εταιρείας ερευνών Giraffe Insights, “Precise Advertiser Report: Kids”, επιβεβαιώνει αυτό που πολλοί γονείς ήδη γνωρίζουν: Το YouTube είναι το κορυφαίο μέρος από το οποίο τα παιδιά χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Συγκεκριμένα, η έκθεση διαπίστωσε ότι το 81% των παιδιών παρακολούθησαν πρόσφατα το YouTube, επικρατώντας των video on demand (62%), των βιντεοπαιχνιδιών (45%), του TikTok (44%), της τηλεοπτικής μετάδοσης (39%) και άλλων.
Περαιτέρω, όταν η Precise TV ρώτησε τα παιδιά πού είναι το αγαπημένο τους περιεχόμενο, η δημοτικότητα του YouTube αυξήθηκε κατά 30%, ενώ το επί πληρωμή streaming μειώθηκε κατά 53% και το δωρεάν video on demand, όπως το Pluto TV, το Tubi και το Crackle, μειώθηκε κατά 40% σε σύγκριση με την έρευνα του προηγούμενου έτους.
Η Precise είναι ένα πρακτορείο με έδρα το Λονδίνο που βοηθά τους διαφημιστές να στέλνουν μηνύματα στα παιδιά στο YouTube σύμφωνα με τη COPPA, τη νομοθεσία περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των παιδιών. Η 38σέλιδη έκθεση διεξήγαγε έρευνα σε 3.000 οικογένειες με παιδιά ηλικίας 2-12 ετών στο διαδίκτυο σχετικά με τις συνήθειες κατανάλωσης μέσων ενημέρωσης και τις διαφημιστικές τους προτιμήσεις.
Δεδομένου ότι τα παιδιά είναι ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει το τι αγοράζουν οι γονείς για αυτά, η έκθεση διαπιστώνει επίσης ότι το YouTube είναι καλύτερο από άλλες πλατφόρμες στην προώθηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των παιδιών.
Βασικά ευρήματα
Μερικά από τα βασικά ευρήματα της έκθεσης:
- Το 31% των παιδιών δηλώνει ότι η πλατφόρμα βίντεο που ανήκει στην Google έχει τις καλύτερες διαφημίσεις, ακολουθούμενη από την τηλεόραση (18%), το TikTok (15%), το YouTube Shorts (14%) και το video on demand που υποστηρίζεται από διαφημίσεις (12%).
- Είναι υπερδιπλάσιες οι πιθανότητες (53%) να ανακαλέσουν διαφημίσεις στο YouTube σε σύγκριση με το TikTok (24%) και την τηλεόραση (23%) και διπλάσιες οι πιθανότητες να ανακαλύψουν νέα παιχνίδια και να ζητήσουν κάτι που είδαν να διαφημίζεται στο YouTube σε σύγκριση με την τηλεόραση.
- Επιπλέον, περισσότερα από τα μισά παιδιά παρακολουθούν σταθερά το YouTube με έναν γονέα ή μέλος της οικογένειας.
Το 60% των γονέων δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν που είδαν να διαφημίζεται όταν το βλέπουν μαζί με το παιδί τους και το 18% των γονέων αγοράζουν πράγματα για τα παιδιά τους αφού τα δουν στο YouTube.
Αυτοί είναι όλοι οι λόγοι για τους οποίους οι παραδοσιακοί παράγοντες του Χόλιγουντ ανησυχούν για το YouTube. Είναι επίσης ένας λόγος για τον οποίο οι διαφημιστές δεν μπορούν να αγνοήσουν το YouTube.
Πηγή: Business Insider